League of Legends r.

Zmiany dotyczące m.in. czasu gry oraz możliwości snowballowania już w 8.2?

Jesteście ciekawi, co może się zmienić w czasie samej gry LoL-a? Czas na krótsze gry? A może od patcha 8.2 wszyscy będziemy grać po +50 minut? Hmm, to zapowiada się ciekawie!

Dobra – nie snowballowania, ale “efektu kuli śnieżnej”; może najpierw wyjaśnię krótko, o co chodzi z tym “snowballem” (jeżeli oczywiście ktoś nie kojarzy):

  • Tak bardzo na chłopski rozum – są postacie, które po zdobyciu jednego czy dwóch zabójstw mogą zacząć z łatwością zyskiwać przewagę w grze, aż do momentu, w którym będą po prostu nie do pokonania.

Wyjaśnione? Jeżeli tak, to przejdźmy do głównego mięska dzisiejszego dnia!

Co Riot zamierza zrobić z efektem kuli śnieżnej oraz z samym czasem gry?

  • Jedna rzecz jest pewna – zmiany dotkną fazy gry na linii.

Dlaczego? Meddler wspomniał o tym, że ta faza może się kończyć za szybko i w przypadku “efektu kuli śnieżnej” takowa rozprzestrzenienia się na inne linie (przykładowo dzięki roamie midlanera na bota).

Dodatkowo więcej informacji powinniśmy otrzymać w następnym tygodniu, pewnie wraz z wejściem tych zmian na serwer testowy

Ale…

Nie jest takie pewne, czy te zmiany wejdą z patchem 8.2 – mogą, ale nie muszą w 100%; jednak jesteśmy pewni, że ujrzą światło dzienne w niedługim czasie.