r.

Śledząc liczbę toksycznych sojuszników w grze…

Takie zadanie postawił sobie redditor u/highrollr. Skrupulatnie wypisywał liczbę toksycznych sojuszników, by następnie móc przeanalizować te dane. Zebrał je dla 298 gier.

Autor danych postanowił nie odróżniać różnych rodzajów toksyczności. Jeżeli ktoś był AFK, intował, kazał komuś się zabić, spamował pingami – zostawał wpisywany jako jeden z toksycznych graczy. Każde przewinienie to jeden toxic w teamie. Postanowił, że nie będzie formułował definicji “toksyczności” – wszystko oceniał zupełnie subiektywnie.

Dane

Dane dla 298 gier.

  • W 60% gier znajdował się przynajmniej jeden toksyczny sojusznik,
  • w 30% wygranych gier znajdował się przynajmniej jeden toksyczny sojusznik,
  • w 94% przegranych gier znajdował się przynajmniej jeden toksyczny sojusznik,

  • maksymalne pasmo zwycięstw wynosiło 7,
  • maksymalne pasmo przegranych wynosiło 5,
  • średni czas gry wynosił 28 minut 37 sekund:
    • najkrótsza: 11:03,
    • najdłuższa: 51:34,
  • autor danych zdodge’ował 14 razy (jego partnerzy z duo również opuścili kilka gier),
  • dużo większy win rate zapewniała gra w duo niż solo:
    • Adam, z którym zagrali razem 169 gier, również osiągnął pierwszy raz Diament. Mieli 55,03% WR.
    • Bobby, który jest w Gold 1 i już niedługo osiągnie Platynę. Zagrali wspólnie 21 gier przy 61,81% WR.

Highrollr udało się osiągnąć Diament 4 w ciągu 298 gier. Średnie KDA wynosiło 2,36; w samych zwyciężonych 3,55.

W grze numer 226 autor zagrał z Phreakiem jako jego top lanerem, który był – jak powiedział – “super pozytywny”- i pomógł w zdobyciu objective’ów oraz wygraniu gry.

Zobacz pełen tracker

Został udostępniony za pomocą Arkuszy Google.

Link nie działa?

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nvwrkI2HGAsfdKajkRtSdMXHgz4AHJWyl4Os6ym-LhQ/edit?usp=sharing