Autor danych postanowił nie odróżniać różnych rodzajów toksyczności. Jeżeli ktoś był AFK, intował, kazał komuś się zabić, spamował pingami – zostawał wpisywany jako jeden z toksycznych graczy. Każde przewinienie to jeden toxic w teamie. Postanowił, że nie będzie formułował definicji “toksyczności” – wszystko oceniał zupełnie subiektywnie.
Dane
Dane dla 298 gier.
- W 60% gier znajdował się przynajmniej jeden toksyczny sojusznik,
- w 30% wygranych gier znajdował się przynajmniej jeden toksyczny sojusznik,
- w 94% przegranych gier znajdował się przynajmniej jeden toksyczny sojusznik,
- maksymalne pasmo zwycięstw wynosiło 7,
- maksymalne pasmo przegranych wynosiło 5,
- średni czas gry wynosił 28 minut 37 sekund:
- najkrótsza: 11:03,
- najdłuższa: 51:34,
- autor danych zdodge’ował 14 razy (jego partnerzy z duo również opuścili kilka gier),
- dużo większy win rate zapewniała gra w duo niż solo:
- Adam, z którym zagrali razem 169 gier, również osiągnął pierwszy raz Diament. Mieli 55,03% WR.
- Bobby, który jest w Gold 1 i już niedługo osiągnie Platynę. Zagrali wspólnie 21 gier przy 61,81% WR.
Highrollr udało się osiągnąć Diament 4 w ciągu 298 gier. Średnie KDA wynosiło 2,36; w samych zwyciężonych 3,55.
W grze numer 226 autor zagrał z Phreakiem jako jego top lanerem, który był – jak powiedział – “super pozytywny”- i pomógł w zdobyciu objective’ów oraz wygraniu gry.
Zobacz pełen tracker
Został udostępniony za pomocą Arkuszy Google.
Link nie działa?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nvwrkI2HGAsfdKajkRtSdMXHgz4AHJWyl4Os6ym-LhQ/edit?usp=sharing