r.

Azir bez Thunderlorda? Zobacz, jak zwiększyć obrażenia!

W obecnej mecie mogłoby się wydawać, że jedyną słuszną specjalizacją jest Thunderlord's Decree, szczególnie u postaci na mida. Jednak okazało się, że jest coś, co sprawia, że Azir Azir_MIN bije dużo mocniej...

Ostatnie buffy dla Ferworu Walki sprawiły, że ponownie jest on dobrym wyborem dla ADC obok popularnego Dekretu Władcy Piorunów. Jeden z graczy postanowił sprawdzić, jak Ferwor działa u Azira. Rezultat był zaskakujący – ta specjalizacja działa z każdym z jego żołnierzy! Zakładając, że mamy 18 poziom postaci i maksymalną ilość ładunków z Ferworu, dwóch żołnierzy atakujących ten sam cel zada dodatkowe 224 obrażeń fizycznych każdym swoim auto-atakiem! To ogromna różnica w porównaniu do combo z wykorzystaniem Dekretu.

Wymień Dekret na Ferwor, Azir sporo zyska!

Jak wszystko inne, ta specjalizacja ma swoje dobre i złe strony:

Plusy:

  • Ogromna różnica w stałych obrażeniach, w porównaniu do pozostałych specjalizacji.
  • Fizyczne obrażenia sprawią, że trudniej się budować przeciwko Azirowi.

Minusy:

  • Słabsza początkowa faza gry.
  • Mniejsze obrażenia zadane w krótkim czasie.
  • Trzeba użyć kilku zdolności i auto-ataków, by zebrać ładunki Ferworu.

Grałeś już w ten sposób? Jesteś fanem Azira? Co myślisz o przedstawionej tu alternatywie? Daj znać w komentarzach!

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]