r.

SI tworzy ADC: widzenie śmierci, niewidzialność na 100 sekund i wieczne uwięzienie w wietrze nieuchronnych obrażeń

Tytuł brzmi absurdalnie? Tak właśnie ma być! Kolejny użytkownik postanowił wykorzystać sztuczną inteligencję do wygenerowania umiejętności bohaterów Ligi i... wyszedł tajemniczy strzelec ze specyficznymi interakcjami z Zoe.

Zobacz też:

Yasuo z dwoma W i tygrysem, Vayne z reworkiem płci… Umiejętności postaci wygenerowane przez SI

Bradford “CertainlyT” Wenban zasłynął jako twórca postaci, którymi gracze lubią grać, ale na które gra się już niezbyt przyjemnie. Jest on autorem kilku bohaterów:

  • Dariusa,
  • Thresha,
  • Zyry (współpraca: Steven “Coronach” DeRose, Ryan “Morello” Scott),
  • Yasuo,
  • Kalisty,
  • Zeda (współpraca: Joe “Hephastopheles” Ziegler, Drew “Samizul” Marlowe),
  • Zoe.

Przygotowywał też reworki:

  • Warwicka,
  • Mordekaisera,
  • Gravesa,
  • Caitlyn,
  • Akali.

Swyft135 postanowił wykorzystać sztuczną inteligencję i za jej pomocą – na podstawie bohaterów stworzonych przez CertainlyT – wygenerować umiejętności nowego strzelca (w końcu ma on być kolejną nową postacią w grze – na szczęście jednak jego designem zajmuje się August “jinxylord” Browning, a nie CertainlyT).

Autor użył w tym celu aplikacji Botnik. Skorzystał z pięciu postaci: Zeda, Yasuo, Zoe, Akali i Kalisty. W ten sposób powstała…

Facundus, Jej Własna Gwiazda

Uwaga! Poniższe propozycje wcale nie są pozbawione sensu – my po prostu jeszcze nie rozumiemy zamysłu SI.

Pasyw

Jednorazowy cel

Obszar, który trafi z maksymalnym zasięgiem, otrzymuje dodatkową prędkość ataku na 2 sekundy i będzie zadawać 0,4 obrażeń przeciwko wrogim bohaterom na niewielkim obszarze.

Burzowa Magia

Kiedy dashuje od Zoe, może się poruszać po terenie wyłącznie raz na 59 sekund, jeśli złamie niewidzialność na 1 sekundę. Każda ściana powoli się przemieszcza, aż nie uderzy wrogiego bohatera lub wieży. Zoe nadal może atakować i używać umiejętności, podczas których otrzymuje dodatkowe 125 jednostek zasięgu za każdego bohatera, który przemieszcza się do tego samego miejsca.

Q: Zasłona Maksymalnych Obrażeń Ataku

Obszar o rozmiarze 500 jednostek dookoła obszaru celu może teraz zobaczyć śmierć. Na trzy kolejne zadawane przez nią ciosy przenoszenie się w wybrane miejsce może aktywować śmierć na najsłabszej ofierze trafionej przez kilka cięć, po których zasypia ona na 40 sekund i otrzymuje cień. Jeśli Facundus zabije więcej niż jednego wroga w ciągu kilku sekund, kolejny uderzony przeciwnik zostaje przemieszczony w miejsce kursora.

W: Włócznia Kontynuuje

Aktywne użycie

Wiatr nieuchronnych obrażeń na włóczni dosięga wrogiego bohatera i przeszywa go, zadając 100 obrażeń i zwracając 10% (zależnie od poziomu) czarów przywoływacza Facundus. Po użyciu umiejętności na tym samym celu więcej niż raz (do 50 razy) Gwiazda Włóczęgi jest zwiększona o 0,66 jednostki.

Pasyw

Kiedy pojawiają się miniony, wrodzy bohaterowie poza Zoe mogą jedynie upuszczać włócznię. Włócznia jest wydłużona o 50 jednostek, jeśli Facundus porusza się w jej kierunku. Włócznia osiąga maksymalny zasięg do wszystkich wrogich bohaterów.

E: Wiatr, Który Wybucha

Wrogi bohater uderzony przez wiatr [z aktywnego użycia W – dop. red.] nie jest uwalniany po użyciu.

R: Bonusowa Prawdziwa Wizja

Pierwsze użycie

Bonusowa prawdziwa wizja na obszarze do 254 jednostek od ścian pozostaje aktywna przez 40 sekund. Facundus przenosi się na drugą stronę zmierzchu, by nałożyć tarczę przeciwko obrażeniom fizycznym i zwrócić energię. Pogarda dla namierzania przez wieżę i poziom butów bohaterki mogą krytycznie na nią wpłynąć.

Drugie użycie

Kiedy dashuje z zamiatającą stalą w jej butach, przerywa ataki wrogi bohaterów. Uderza przeciwników, usypia ich na 1,4 sekundy i zapewnia sobie 40/50/60/70% (zależnie od poziomu) + 50% AP bonusowych obrażeń magicznych, skierowanych do lokacji wroga, które przy zderzeniu z przeciwnikiem zadają fizyczne obrażenia i stunują go na 0,5 sekundy po użyciu umiejętności na tym samym celu. Martwa ofiara uderzona przez bohaterkę traci wizję na Facundus na 100 sekund (zależnie od poziomu) + 50% AP.