Dzisiaj się skupimy na dwóch, z 3 zmian jakie zostały dodane na PBE ostatnio:
- Twilight Assault [Q]
- Usunięto dodatkowe obrażenia przeciwko jednostkom, które nie są bohaterami
- Zadaje dodatkowe 15+2(xx%AP) obrażeń bazowych na 3 trafienia
- Shadow Dash [E]
- Koszt energii zmniejszono z 180 do 150
- Zwiększono zasięg (szerokość)
- Stand United [R]
- Tl;dr – nerf tarczy w mid-game
Na boards Ligi pojawił się temat związany z tym, że te zmiany mogą zabić Shena w normalnej rozgrywce. Co na to Rioter?
Q Shena teraz nie zadaje dodatkowych obrażeń minionom, ale teraz zadaje dodatkowe obrażenia magiczne z procentowymi obrażeniami. Bazowe magiczne obrażenia są zamierzone aby last-hittowanie było dzięki temu łatwiejsze w early, ale osłabić możliwość zabijania całej fali przed kupieniem Tiamata/Żaru Bami.
Będziemy chcieli wprowadzić kilka zmian dotyczących tego jak bazowe obrażenia skalują się, jeżeli chodzi o całą grę.
Dodatkowo będziemy dodawać dodatkowy bonus obrażeń przeciwko potworom w dżungli z powrotem w Q, aby Shen w dżungli miał prawo bytu i nie jego clear w jungli nie był tak zniszczony przez tą zmianę.
Co sądzicie o tym? Czy Shen powinien dostać te zmiany? A może powinien pozostać taki sam, ponieważ radził on sobie całkiem nieźle? Piszcie!