r.

Sezon 6 – Rework Kog’Mawa – 5.0 AS?

Riot szumnie zapowiadał reworki wśród marksmanów. Dotyczy to wielu bohaterów, m.in. Kog'Mawa. Zobaczcie, jak będzie wyglądała Paszcza Otchłani w sezonie szóstym!

Dotychczas Kog’Maw potrzebował ochrony całej drużyny, aby mógł w pełni rozwinąć skrzydła jako ADC. Czy zmieni się to w sezonie 6? Czy będzie bardziej samodzielny, czy w jeszcze większym stopniu będzie wymagał opieki i ochrony od swoich sojuszników? Zobaczcie, co nam zdradził na jego temat RioterRepertoir:

Zmiany wśród strzelców zagoszczą na PBE już wkrótce! Dotyczą one również Kog’Mawa. Chcemy podkreślić jego charakter, aby był jeszcze mocniejszy w tym, z czego był znany! Ma on błyszczeć przy odpowiedniej kompozycji drużyny i być łakomym kąskiem dla przeciwników.

  • Bazowe Statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 348.88 z 298.88
    • Przyrost many na poziom zmniejszony do 38 z 41
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony do 2.41 z 3
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 59.46 z 52.04
  • Icathian Suprise [Bierna]
    • Po śmierci Kog’Maw może poruszać własnymi zwłokami, po 4 sekundach się one detonują zadając 100 + 25 za poziom nieuniknionych obrażeń okolicznym wrogom
  • Caustic Splittle [Q]
    • Biernie: Kog’Maw zyskuje 10/20/30/40/50 % prędkości ataku
    • Aktywnie: Kog’Maw strzela pociskiem, który zadaje 80/130/180/230/280 (+0.5 AP) obrażeń magicznych pierwszemu trafionemu celowi i obniża jego pancerz i odporność na magię o 12/16/20/24/28 % na okres 4 sekund
  • Bio-Arcane Barrage [W]
    • Przez 6 sekund Kog’Maw posiada zmienione bazowe ataki:
      • Zyskuje 90/120/150/180/210 zasięgu ataku
      • Podwaja swoją prędkość ataki, a jego czary mają i połowę krótszy cast time
      • Zadaje tylko 60 % obrażeń w inne jednostki aniżeli miniony
      • Zadaje dodatkowe 1.25 % za 100 AD + 7.5 % za 100 AP obrażeń magicznych na podstawie maksymalnego HP celu
      • Podczas trwania umiejętności zostaje zniesiony limit maksymalnej prędkości ataku
  • Void Ooze [E]
    • Zadaje 60/110/160/210/260 (+0.7 AP) obrażeń magicznych wrogom przed sobą zostawiając szlam, który spowalnia wrogów o 20/28/36/42/50 %
  • Living Artillery [R]
    • Wystrzeliwuje pocisk zadający obrażenia magiczne na podstawie brakującego HP celu i odkrywa go na okres 2 sekund. Koszt każdego następnego pocisku zwiększa się 0 50 many w okienku 10 sekund
    • Obrażenia zadane:
      • 70/11/150 (+0.75 Bonus AD)(+0.25 AP) w cele powyżej 50 % zdrowia
      • 140/220/300 (+1.5 Bonus AD)(+0.5 AP) w cele z 25-50 % zdrowia
      • 210/330/450 (+2.25 Bonus AS)(+0.75 AP) w cele poniżej 25 % zdrowia
  • Zobacz w akcji Kog’Mawa z 5.0 AS! – Click!

Jesteście fanami Kog’Mawa? Jak oceniacie te zmiany? Są dobre czy raczej przesadzone? Dajcie znać w komentarzach!

 

Interesują Cię zmiany, które nastąpią w sezonie 6? Przygotowaliśmy dla Ciebie niezwykły zbiór wszelkich informacji! Aby dowiedzieć się więcej, kliknij w ten tekst lub obrazek poniżej!

encyklopediasezon6