League of Legends r.

Sezon 7 – Minireworki: dokładny opis

Oprócz większych reworków Talona, LeBlanc, Rengara i Katariny, czekają nas jeszcze mniejsze zmiany pozostałych bohaterów.

Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?

Akali_OB

Nowe ikony umiejętności:

                    

Twin Disciplines (Pasyw):

  • Teraz dwa podstawowe ataki Akali nakładają dodatkowe efekty
    • Pierwszy atak odnawia 10-130 5-60 (+30% bonusowego AD) zdrowia.
    • Drugi atak (zadany w przeciągu 4 sekund od poprzedniego) zadaje 14-70 10-100 (+45% 50% AP) obrażeń magicznych.
  • Cooldown wzmocnionego ataku wynosi od 8 do 5 sekund w zależności od poziomu.

Mark of the Assassin [Q]

  • [Nowy efekt] Teraz dodaje głębokie rany dla celów będących poniżej 40% zdrowia.

Twilight Shroud (W):

  • Przenosi Akali we wskazane miejsce, zostawiając obręcz w miejscu, w którym znajdowała się wcześniej
    • Zasięg: 250 jednostek
  • Długość rzucania umiejętności zwiększona do 0.35 z 0.25
  • Czas trwania: Zmieniony do 4/5/6/7/8 sekund z 8 sekund na wszystkich poziomach.

Crescent Slash (E):

  • Czas odnowienia zmieniony z 5/4.5/4/3.5/3 na 5/4/3/2/1
  • Obrażenia zmienione:
    • Nowe: [70/100/130/160/190 (50% AP)(70% Bonusowego AD)]
    • Stare: [30/55/80/105/130 (40% AP)(60% całego AD)
  • Teraz zwraca 60% cooldownu, jeżeli zabije wroga

Shadow Dash (R):

  • Obrażenia zmienione z 100/175/200 (+50% AP) do 50/100/150 (+25% AP) 
  • Cooldown zmieniony do 2 sekund na wszystkich poziomach (nie jest już zależny od CDR) z 2/1.5/1.

 

Ekko_OB

  • Bazowa regeneracja many zwiększona do 1.4 z 1.2

Z-Drive Resonance (Pasyw):

  • Od teraz nie spowalnia już wrogów.
  • Obrażenia zmienione na 30-14020-190

Timewinder (Q):

  • Przelicznik AP zwiększony do 30% z 20%

Chronobreak (R):

  • Zmieniono uzdrowienie – zwiększa się wraz z przyjętymi obrażeniami.
    • Nowe: [100/150/200 (+60% AP), zwiększa się o 3% za każdy 1% straconego zdrowia w ciągu ostatnich 4 sekund.
    • Stare: [100/150/200 + 20% (+6.6% na 100 AP) przyjętych obrażeń w ciągu ostatnich 4 sekund.
    • Używanie R do przejścia przez W uruchomi tarczę i zestunuje.

Fizz_OB

Nowe ikony umiejętności:

                         

Urchin Strike (Q):

  • Cooldown zmniejszony do 8/7.5/7/6.5/6 z 10/9/8/7/6
  • Koszt many zmniejszony do 50 na wszystkich poziomach z 50/55/60/65/70
  • Nakłada W wszystkim wrogim jednostkom, przez które przejdzie Fizz podczas dasha

Seastone Trident (W):

  • Koszt many zmieniony na 30/40/50/60/70 3040 na wszystkich poziomach
  • Cooldown zmieniony na 10/9/8/7/6/5 10/9.5/9/8.5/8 10 na wszystkich poziomach
  • Pasyw: Podstawowe ataki Fizza sprawiają, że wrogowie zaczynają krwawić, co zadaje im obrażenia magiczne w wysokości 30/45/60/75/90 25/40/55/70/85 (+33% AP) przez 4 sekundy
  • Aktywne: Kolejny atak Fizza zadaje 30/45/60/75/90 25/40/55/70/85 (+33% AP) bonusowych obrażeń magicznych. Jeśli cel krwawił przez przynajmniej 2 sekundy, bonus zwiększa się do 90/135/180/225/270 (+100% AP).
  • Zwraca cooldown, jeśli zabije cel.

Playful / Trickster (E):

  • Koszt many zmniejszony do 90/95/100/105/110 75/85/95/105/115 90/100/110/120/130

Chum the Waters (R):

  • Obrażenia rekina i spowolnienie zależą teraz od tego, jak daleko został on rzucony.
  • Obrażenia zmienione na [150/300/450 140/290/440 150/250/350 (60% AP) do 350/550/650 340/490/640 300/400/500 (120% AP) zależnie od odległości rekina] z [200/325/450 (+100% AP)]
  • Spowolnienie zmienione na 40-80%50/60/70%
  • Rzucenie rekina nie zwiększa już obrażeń Fizza o 20% na 6 sekund.
  • Pasyw W jest nakładany wszystkim wrogom uderzonym przez rekina.

KhaZix_OB

  • Podstawowe obrażenia ataku zwiększone do 55.2155.208

Unseen Threat (Pasyw):

  • Izolacja przeciwników przeniesiona do umiejętności biernej.
  • Obrażenia zmienione z 15-190 + 50% AP do [2 + level] * 8 + 40% bonusowego AD

Taste Their Fear (Q):

  • Cooldown zwiększony do 4 sekund zsekund
  • Dodatkowe obrażenia z Izolacji zwiększone do 50% z 30%
  • Bonusowe AD ratio zwiększony z 120% do 140%
  • Ewolucja Q daje teraz 50 zasięgu na i AA + odnawia 60% cooldownu atakując odizolowanych wrogów

Void Spike (W):

  • Podstawowa forma nie spowalnia już przeciwników
  • Po ewolucji: spowolnienie zmniejszone do 40%50%
  • Po ewolucji przeciwko odizolowanym wrogom: spowolnienie zwiększone do 80% 50%

Void Assault (R):

  • Długość trwania niewidzialności zwiększona do 1,5 1,25 sekundy 1 sekundy
  • Ewolucja dodaje nową umiejętność bierną: Gdy Kha’Zix nie znajduje się w walce, pasywnie zyskuje Void Assault na 3 2,5 sekundy, znajdując się w zaroślach. Po wyjściu z zarośli, umiejętność trwa jeszcze przez maksymalnie 1.5 sekundy10 sekund cooldownu na poszczególne zarośla.

 

Shaco_OB

Jack in the Box (W):

Backstab (pasyw):

  • Obrażenia podczas atakowania od tyłu zmienione na 120-145% “minikrytów” z 20% dodatkowych obrażeń
  • Bonus obrażeń nie współpracuje już z E
  • Daje teraz 200% obrażeń przeciwko stworom
  • Wrogowie nie mogą być zaatakowani pasywem więcej niż 1 raz na 3 sekundy

Decieve (Q):

  • Shaco znika na Q (nie jest to kamuflaż, a niewidzialność).
  • Czas trwania zmieniony na 1.5/2.25/3/3.75/4.53.5 na wszystkich poziomach
  • Cooldown zwiększony do 14 sekund z 11 sekund
  • Koszt many zmieniony na 6090/80/70/60/50
  • Zmieniono obrażenia:
    • Stare: 140/160/180/200/220% szansy na trafienie krytyczne
    • Nowe: 20/35/50/65/80 (+100% całkowitego AD)(+50% AP)
  • Atakowanie podczas lub tuż po niewidzialności skróci cooldown o 2.5 sekundy.

Jack in the Box (W):

  • Całkowity czas trwania zwiększony do 60 sekund (+1 sekunda za każde 20 AP) z 60 sekund.
  • Zdrowie pacynek skaluje się teraz z poziomem Shaco.
  • Można postawić teraz podczas niewidzialności, jednak Shaco zostanie na chwilę ujawniony.

Two-Shiv Poison (E):

  • Nie spowalnia już prędkości ataku stworów i potworów o 20-30%.
  • Spowolnienie prędkości ruchu zwiększone do 20/22.5/25/27.5/30% z 10/15/20/25/30%
  • Zmiana obrażeń:
    • Stare: 50-210 (+100% AP) (+100% bonusowego AD)
    • Nowe: 5/35/65/95/125 (+90% AP) (+85% całkowitego AD) + [3-8% brakującego zdrowia celu]

Hallucinate (R):

  • Teraz zostawia 3 minipacynki przy śmierci.
    • Obrażenia: 25/50/75 (15% AP)
    • Wrogowie uciekają przez 0.75/1/1.25 sekundy
    • Pacynki uruchamiają się razem i mają dzielone zdrowie.
  • Poprawiono AI.

Twitch_OB

Ambush (Q):

  • Daje Twitchowi kamuflaż na 10/11/12/13/14 sekund zamiast czynić go niewidzialnym na 4/5/6/7/8 sekund.
  • Bonusowa prędkość ruchu zmniejszona do 10% z 20%
  • Potraja bonus prędkości ruchu, kiedy znajduje się obok wrogich bohaterów, którzy nie mogą go zobaczyć.

Venom Cask (W):

  • Zostawia teraz na ziemi strefę na 3 sekundy, dodając trucizny w czasie i spowalniając przeciwników.
    • Dodaje stacki Deadly Venom (pasyw) on-hit.
    • Dodaje stacki Deadly Venom (pasyw) za każdą sekundę w chmurze.
  • Spowolnienie zwiększone do 40/45/50/55/60% z 25/30/35/40/45%

Spray and Pray (R) (zmiana nazwy z “Rat-Ta-Tat-Tat”)

Zed_OB

Razor Shuriken (Q):

  • Ratio First Shurikena zmniejszone do 85% bonusowego AD z 90%

Living Shadow (W):

  • Pasyw nie daje już Zedowi 4/8/12/16/20% bonusowego AD
  • Energia otrzymana z pasywu zwiększona do 30/35/40/45/5020/25/30/35/40
  • Czas trwania cienia zwiększony do 4.5 sekundy z 4 sekund

Shadow Slash (E):

  • Cooldown zmieniony na 5/4.5/4/3.5/3 sekund z 4 sekund
  • Obrażenia zmienione na 70/90/110/130/150 65/90/115/140/16560/90/120/150/180

Death Mark (R):

  • Nowy efekt – Reaper of Shadow: R Zeda zabiera teraz cień najsilniejszego wroga zgładzonego przez Znak Śmierci, dając X AD (5+ 5/10/15% AD ofiary)
    • Najsilniejszy = każdy cel, który zapewni największy bonus AD.