League of Legends r.

Ścieżka Precyzji – 3 kolejne nowe Runy

W dzisiejszym ujawnieniu nowych run, Riot postanowił podzielić się z nami czymś, nieco mniej interesującym w porównaniu do 65% CDR na superumiejętności. Ujawniono bowiem 3, nowe Runy, które pozwolą każdemu graczowi poczuć się trochę jak mainy Nasusa, czy Veigara. Jakie statystyki zapewni nam Ścieżka Precyzji? Zobaczcie sami!

Poniższe Runy znajdą swoje miejsce w zwykłych slotach. W związku z tym, będziemy je mogli wybrać do naszej drugorzędnej ścieżki, bez rezygnacji z innych, często lepszych bonusów. Pamiętajcie również, że podane liczby mogą się jeszcze zmienić, więc nie spodziewajcie się, że w przedsezonie zobaczycie dokładnie to samo.


Dziś, Rioterzy postanowili ujawnić nam wszystkie zwykłe runy, które oferuje Ścieżka Precyzji dla zwykłych slotów – 3 Legendy. Oto pierwsza z nich:

ścieżka precyzji - legenda

Legenda: Alacrity

Zyskujesz 5% prędkości ataku oraz dodatkowe 3% za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 5).

Ładunki Legendy otrzymujesz za każde 30 punktów, gdzie:

  • Otrzymujesz 20 punktów za zabójstwa bohaterów
  • Otrzymujesz 20 punktów za zabójstwa epickich potworów
  • Otrzymujesz 4 punkty za zabójstwa dużych potworów
  • Otrzymujesz 1 punkt za zabójstwa stworów

Wszystkie 3 runy mają dwie, wspólne cechy: W przeciwieństwie do poprzednich ujawnień oferują dość proste statystyki oraz mechanikę Legendy.

Pomijając jednak statystyki, mamy tu do czynienia z interesującymi wyborami, które mogą odróżniać preferowane przez graczy style prowadzenia rozgrywki. Nawet stary system run oferował coś podobnego poprzez Esencje (Quinty). Różnica pomiędzy Jinx, która decyduje się na dodatkową Prędkość Ataku, która ułatwi jej nękanie przeciwnika w alei, a tą która preferuje dodatkową Kradzież Życia, by bezproblemowo przejść do środkowej fazy gry ujawnia nam dwie, zupełnie odrębne sposoby na granie tą samą postacią. Jedak nie wszystkie statystyki mają w sobie ten sam poziom kontrastu. Nie widać przecież zbyt dużej różnicy pomiędzy Jinx z runami pod Lethality, a tą z Obrażeniami od Ataku. Jest to po prostu matematyka, w którą większość graczy nie chce się zagłębiać, pozwalając poradnikom na podjęcie tego typu decyzji za nich.

Przy nowych runach, chcemy zachować wolność wyboru jeśli chodzi o statystyki, jednak bez zmuszania graczy do sięgania po kalkulatory. Prędkość Ataku oraz Kradzież życia wydają się nam dlatego dość dobrym startem.

Legenda: Bloodline

Zyskujesz 1% Kradzieży Życia za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 5).

O co chodzi z mechaniką Legendy?

Jednym z największych problemów, jakie napotykamy przy zabawach ze statystykami, jest zbyt mocny start. Zbyt duża ilość wczesnej Kradzieży Życia może sprawić, że faza gry w alei będzie ciągnąć się w nieskończoność. Zbyt mała z kolei, nie będzie efektywna w środkowej fazie gry. Prędkość ataku często definiuje szybkość z jaką bohater czyści junglę, co oznacza, że nie możemy dać jej zbyt wiele, by nie stała się ona obowiązkowa dla każdego leśnika.

Legenda jest naszym podejściem do tego, by Wasze wybory miały jak największe znaczenie w środkowej fazie gry, mając jednocześnie swój epizod podczas gry w alei. Ponadto, dają okazję, by gracze mogli pokazać swoje mocne strony, wykorzystując je do pokonania przeciwnika. Wszystko to, dzięki mądrym decyzjom, które Ścieżka Precyzji ma podkreślać.

 

 Legenda: Tenacity

Zyskujesz 3% tenacity plus dodatkowe 5% za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 5).


I to by było na tyle jeśli chodzi o nowe runy w tym tygodniu. Podoba się, czy może liczyliście na coś więcej? Macie już bohaterów, na których wypróbujecie te konkretne runki? Piszcie w komentarzach!