Jak Riot ocenia Seraphine?
Pierwszorzędną rolą Seraphine ma być mid, drugorzędną – wsparcie. Obecnie zdecydowanie częściej jest ona wybierana w tej drugiej roli (5,4% pick rate; na midzie – 1,1%) i lepiej się w niej sprawdza (49,4% win rate; na midzie – 47,97%). Pamiętajmy jednak, że już w jutrzejszym patchu bohaterka ma otrzymać zmiany, które – zdaniem Riotu – wzmocnią ją na środkowej alei:
Statystyki podstawowe
- Bazowa regeneracja many: 10 ⇒ 8.
Stage Presence (pasyw)
- Przelicznik nuty: 7,5% AP ⇒ 6/7/8/9% AP na poziomach 1/6/11/16.
High Note (Q)
- Obrażenia: 55/65/75/85/95 (+55% AP) ⇒ 55/70/85/100/115 (+40/45/50/55/60% AP).
Beat Drop (E)
- Obrażenia podstawowe: 60/85/110/135/160 ⇒ 60/80/100/120/140.
- Obrażenia dla minionów: 60/70/80/90/100% ⇒ 100%.
Riot Jag zdradził ciekawe informacje, jeśli chodzi o Seraphine mid lanerkę:
- najlepiej radzi sobie na Malzahara, Branda i Ryze’a,
- najgorzej radzi sobie na Fizza, Talona i Yasuo.
Jej profil matchupów jest zdecydowanie bardziej spolaryzowany na midzie niż na supporcie – w roli wsparcia nie ma ona tak wyraźnie określonych przeciwników, na których jest silna i na których jest słaba. Rioter wyjawił, że podejrzewa, że to właśnie z tego powodu niektórzy uważają, że Seraphine jest zdecydowanie lepsza na midzie lub zdecydowanie lepsza na supporcie – wynika to z bazy doświadczeniowej graczy.
Na razie jednak z dokładniejszą oceną nowej bohaterki Riot się wstrzymuje do momentu wydania jej zmian i wprowadzenia nowych przedmiotów, które niewątpliwie zatrzęsą balansem Summoner’s Rift.
Seraphine – Patronowie
Patronowie dla Seraphine pojawią się w planowanym na jutro patchu 10.23. Będą to:
- “Star Power” – całkowita ilość obrażeń zadanych za pomocą pasywu,
- “Fans to Stans” – wielokrotne trafienia bohaterów za pomocą R,
- “ADSR” – CC wmocnione za pomocą E.