r.

Riot o zmianach Lee Sina

Ostatnio na PBE wprowadzone zostały zmiany u Lee Sina. Dotyczą one jego [R] oraz pasywki. Jak pracownik Riot Games skomentował modyfikacje tego championa? Zapraszam do artykułu!

Zapytany o sens zmiany u Lee Sina, Meddler skomentował:

,,Buffy te mają sprawić, aby nawet gracze, którzy nie grają rewelacyjnie Lee Sinem, mogli wykorzystać jego moc. Podoba nam się, że jest to postać, która po wymasterowaniu daje nam duże korzyści. Jednak przez to, że jest tak ciężka, trudno nam ją odpowiednio zbalansować. Aktualnie jest on bardzo silny w rękach dobrego gracza, ale słaby, jeżeli ktoś nie gra nim zbyt wiele. Dlatego chcieliśmy wprowadzić takie zmiany, aby nie zdominował on rozgrywek na scenie profesjonalnej, ale również był przydatny w rękach mniej doświadczonego gracza.

Zmiany, jakie planujemy, to:

  • Ult będzie zadawał obrażenia procentowe przeciwnikom, którzy zostaną podbici przez lecącą postać. Jeżeli ktoś potrafi perfekcyjnie wykonać “InSeca”, nie będzie to odczuwalne, jednak dla graczy, którzy używają [R] głównie do odepchnięcia rywali od walki, będzie to miało spore znaczenie.
  • Jego umiejętność pasywna od teraz będzie przywracać 20 energii przy pierwszym autoataku i 10 przy drugim, zamiast 15 przy dwóch następnych atakach. Taki buff pomoże mniej doświadczonym graczom lepiej skorzystać z tej pasywki. Niekiedy nowi gracze na siłę próbują wyprowadzić dwa autoataki po każdej umiejętności, nawet jeśli to niezbyt dobry pomysł. Dlatego chcemy uprościć zarządzanie energią u Lee Sina tak, aby mało doświadczony gracz mógł również tę mechanikę opanować.

Zdecydowaliśmy się zbalansować tę postać w taki sposób, aby nie uderzało to mocno w gry na najwyższych poziomach. Jednak jeżeli widać zbyt dużą różnicę między doświadczonymi graczami a tymi, co grają trochę słabiej, to znaczy, że postać jest bardzo ciężka i nie satysfakcjonuje przeciętnego gracza. Chcemy uczynić umiejętności tej postaci bardziej dostępne dla wszystkich, aby więcej graczy mogło czerpać radość z gry Lee Sinem.”

leesinga

Meddler wypowiedział się również o planowanych zmianach w patchu 5.16:

“W patchu 5.16 chcemy również pomóc innym postaciom. Aktualnie testujemy:

  • Kassadina (przelicznik AP na ulcie)
  • Le Blanc (szybkość lotu [W])
  • Lissandrę (leczenie się w trakcie [R])
  • Luciana (bonusowa prędkość ruchu z [W] może być odpalona przez sojuszników)
  • Nami (buff pasywki, podwójna pasywa w trakcie ulta)
  • Twitcha (mniejsze koszty many i większe obrażenia w late game z [R])
  • Vel’Koza (większe zasięgi na [Q])
  • Zeda (zmniejszenie czasu, kiedy możemy drugi raz wcisnąć [R]).

Pamiętajcie, że aktualnie testowane rzeczy nie zawsze znajdą się na serwerach LIVE! Jednak jak widzicie, Lee Sin nie jest jedynym championem, któremu aktualnie się przyglądamy.

Zdajemy sobie też sprawę, że Yorick wymaga zmian podobnych do tych, które otrzymał Sion. Nie jest on aktualnie w tragicznej pozycji, jednak uważamy, że źle komponuje się z całą grą. Nie chcemy więc go jakoś bardzo mocno wzmocnić.”

Jakie jest Wasze zdanie na temat tych zmian? Dajcie znać w komentarzach!