Jak Riot ocenia zmiany
związane z dżunglą?
Meddler poinformował, że buffy dla postaci związanych z dżunglą w patchach 10.4 i 10.5 wyglądają obiecująco. Zaobserwowano wzrost liczby graczy grających na dżungli (nie ze względu na autofilla).
Jak dotąd nie zaobserwowano problemów, które zdarzały się wcześniej przy podobnych zmianach: bohaterowie, którzy otrzymali zmiany, są odpowiednio zbalansowani jako dżunglerzy i nie stali się zbyt silni na swoich głównych liniach.
Kolejne buffy pojawią się w patchu 10.6 – po nich czeka nas przerwa od podobnych zmian.
Zmiany postaci
związane z dżunglą
Planowane na patch 10.6
Zobacz: Szczegółowe plany na patch 10.6: postacie przeznaczone do dżungli
Patch 10.6 jest planowany na środę, 18 marca 2020 r.
Brand
- Blaze (pasyw)
- Brand zadaje teraz 120% obrażeń potworom.
Morgana
Morgana otrzymuje także zmiany niezwiązane z dżunglą.
- Tormented Shadow (W)
- [Nowość] W zadaje teraz 150% obrażeń potworom.
Shen
- Twilight Assault (Q)
- Maksymalne obrażenia dla potworów: 75-175 ⇒ 120-200.
Teemo
- Blinding Dart (Q)
- [Nowość] Czas trwania oślepienia przeciwko potworom wydłużony o 100%.
- Toxic Shot (E)
- [Nowość] Zadaje 150% obrażeń potworom.
Yorick
- Nagrobek pojawia się po śmierci dużego potwora.
- Shepherd of Souls (pasyw)
- [Nowość] Ghoule Yoricka otrzymują o 50% mniejsze obrażenia od potworów.
Zyra
- Garden of Thorns (pasyw)
- [Nowość] Rośliny Zyry zadają 150% obrażeń potworom.
Wprowadzone w patchach 10.4 i 10.5
Darius
- Hemorrhage (pasyw)
- Krwawienie zadaje 175% obrażeń potworom.
- Decimate (Q)
- Uzdrowienie działa na potworach.
Diana
- Moonsilver Blade (pasyw)
- Obrażenia względem stworów zwiększone do 150%.
Garen
- Judgment (E)
- Zadaje 150% obrażeń potworom.
Gnar
- Hyper (W jako Mini-Gnar)
- Maksymalne obrażenia względem stworów zwiększone ze 100/150/200/250/300 do 300.
Mordekaiser
- Darkness Rise (pasyw)
- Maksymalne obrażenia dla potworów zwiększone z 15-100 do 28-164.
Poppy
- Hammer Shock (Q)
- Maksymalne obrażenia dla wrogów niebędących bohaterami zwiększone z 40/60/80/100/120 do 50/80/110/140/170.
Talon
- Blade’s End (pasyw)
- Działa na duże stwory. Zadaje 120% obrażeń.
Zed
- Contempt for the Weak (pasyw)
- Obrażenia względem stworów zwiększone z 50% do 100%.
- Maksymalne obrażenia zadawane stworom zwiększone z 120/240/360 (na poziomach 1, 7, 17) do 200/350/500 (na poziomach 1, 7, 17).