League of Legends r.

Riot zadowolony ze zmian związanych z dżunglą. Przerwa w pracach nad nią po patchu 10.6

Niektóre postacie mają teraz nieco łatwiejsze życie w dżungli. Jak Riot ocenia wprowadzone zmiany?

Jak Riot ocenia zmiany
związane z dżunglą?

Meddler poinformował, że buffy dla postaci związanych z dżunglą w patchach 10.4 i 10.5 wyglądają obiecująco. Zaobserwowano wzrost liczby graczy grających na dżungli (nie ze względu na autofilla).

Jak dotąd nie zaobserwowano problemów, które zdarzały się wcześniej przy podobnych zmianach: bohaterowie, którzy otrzymali zmiany, są odpowiednio zbalansowani jako dżunglerzy i nie stali się zbyt silni na swoich głównych liniach.

Kolejne buffy pojawią się w patchu 10.6 – po nich czeka nas przerwa od podobnych zmian.

Zmiany postaci
związane z dżunglą

Planowane na patch 10.6

Zobacz: Szczegółowe plany na patch 10.6: postacie przeznaczone do dżungli

Patch 10.6 jest planowany na środę, 18 marca 2020 r.

Brand

  • Blaze (pasyw)
    • Brand zadaje teraz 120% obrażeń potworom.

Morgana

Morgana otrzymuje także zmiany niezwiązane z dżunglą.

  • Tormented Shadow (W)
    • [Nowość] W zadaje teraz 150% obrażeń potworom.

Shen

  • Twilight Assault (Q)
    • Maksymalne obrażenia dla potworów: 75-175 ⇒ 120-200.

Teemo

  • Blinding Dart (Q)
    • [Nowość] Czas trwania oślepienia przeciwko potworom wydłużony o 100%.
  • Toxic Shot (E)
    • [Nowość] Zadaje 150% obrażeń potworom.

Yorick

  • Nagrobek pojawia się po śmierci dużego potwora.
  • Shepherd of Souls (pasyw)
    • [Nowość] Ghoule Yoricka otrzymują o 50% mniejsze obrażenia od potworów.

Zyra

  • Garden of Thorns (pasyw)
    • [Nowość] Rośliny Zyry zadają 150% obrażeń potworom.

Wprowadzone w patchach 10.4 i 10.5

Darius

  • Hemorrhage (pasyw)
    • Krwawienie zadaje 175% obrażeń potworom.
  • Decimate (Q)
    • Uzdrowienie działa na potworach.

Diana

  • Moonsilver Blade (pasyw)
    • Obrażenia względem stworów zwiększone do 150%.

Garen

  • Judgment (E)
    • Zadaje 150% obrażeń potworom.

Gnar

  • Hyper (W jako Mini-Gnar)
    • Maksymalne obrażenia względem stworów zwiększone ze 100/150/200/250/300 do 300.

Mordekaiser

  • Darkness Rise (pasyw)
    • Maksymalne obrażenia dla potworów zwiększone z 15-100 do 28-164.

Poppy

  • Hammer Shock (Q)
    • Maksymalne obrażenia dla wrogów niebędących bohaterami zwiększone z 40/60/80/100/120 do 50/80/110/140/170.

Talon

  • Blade’s End (pasyw)
    • Działa na duże stwory. Zadaje 120% obrażeń.

Zed

  • Contempt for the Weak (pasyw)
    • Obrażenia względem stworów zwiększone z 50% do 100%.
    • Maksymalne obrażenia zadawane stworom zwiększone z 120/240/360 (na poziomach 1, 7, 17) do 200/350/500 (na poziomach 1, 7, 17).