Locket of the Iron Solari
+400 zdrowia
+20 odporności na magię
+10% skrócenia czasu odnowienia
+100% regeneracji zdrowia
Unikalne: Na 2 sekundy osłania pobliskich sojuszniczych bohaterów tarczą absorbującą 75 + (15 × poziom) pkt.obrażeń. (60 sek. odnowienia).
Unikalne – Legion Sojuszniczy: Sojusznicy w zasięgu 1100 jednostek otrzymują +15 pkt. odporności na magię.
Naszyjnik Żelaznych Solari to jeden z najczęściej wybieranych przedmiotów wśród supportów – zresztą nie ma co się dziwić. Czy Riot zmieni jego funkcjonalność? Poprawi statystyki? A może dostosuje inne itemy, żeby stały się konkurencją dla Locket of the Iron Solari? Nie! Twórcy gry planują usunąć Naszyjnik z gry!
Tak. Prawdopodobnie usuniemy Locket, a przynajmniej jego aurę w przedsezonie. Dość trudno jest zapewnić supportom możliwość wyboru przedmiotu choćby ze względu na konieczność zakupu Naszyjnika, nawet po nerfie jego aury.
Nie usunęliśmy go wcześniej z kilku powodów. Rozmawialiśmy na ten temat około patcha 6.12, jednak biorąc pod uwagę, że Locket daje dużo MR w mid game, co ma wpływ na balans wszystkich klas, przedsezon będzie lepszym momentem na tego rodzaju zmianę. Inną przyczynę stanowi kwestia, że Naszyjnik tworzy nieco problemów związanych z tym, że wypełnia on wartościową niszę tankowatego przedmiotu pomagającego chronić sojuszników. W rezultacie nie chcieliśmy usuwać tego rodzaju itemu, nie dając w zamian chociaż jednej rzeczy, która pełniłaby podobną funkcję.
Pojawiła się też kwestia związana z Kryształowym Kosturem Rylai.
Rylai’s Crystal Scepter
+400 zdrowia
+100 mocy umiejętności
Unikalne: Obrażenia od czarów spowalniają cel w zależności od rodzaju celowania umiejętności bohaterów:
– na pojedynczy cel: 40% na 1.5 sekundy,
– na obszar: 40% na 1 sekundę,
– w czasie/przyzwania: 20% na 1 sekundę.
Oto plany Riotu:
Rylai również jest na liście przedmiotów, które otrzymają zmiany w przedsezonie. Obecnie jest on zbyt uniwersalnym wyborem, podczas gdy preferujemy, żeby dodatkowe CC wymagało nieco więcej kompromisu. Nie jestem jeszcze pewien, czy będzie to oznaczało zmniejszenie obrażeń (kwestia większej tankowatości/użyteczności), obniżenie zdrowia (uczynienie go opcją do squishy kite’owania) czy coś bardziej konkretnego (współpraca tylko z niektórymi rodzajami umiejętności lub coś w tym stylu).
Co sądzicie o tych planach?