League of Legends r.

Riot usuwa Locket of the Iron Solari!

Zła wiadomość dla fanów supportów - Riot usuwa jeden z częściej wybieranych przedmiotów! Pożegnajcie się z Locket of the Iron Solari!

locket of the iron solari naszyjnik zelaznych solari

Locket of the Iron Solari

+400 zdrowia
+20 odporności na magię
+10% skrócenia czasu odnowienia
+100% regeneracji zdrowia

Unikalne: Na 2 sekundy osłania pobliskich sojuszniczych bohaterów tarczą absorbującą 75 + (15 × poziom) pkt.obrażeń. (60 sek. odnowienia).

Unikalne – Legion Sojuszniczy: Sojusznicy w zasięgu 1100 jednostek otrzymują +15 pkt. odporności na magię.

Naszyjnik Żelaznych Solari to jeden z najczęściej wybieranych przedmiotów wśród supportów – zresztą nie ma co się dziwić. Czy Riot zmieni jego funkcjonalność? Poprawi statystyki? A może dostosuje inne itemy, żeby stały się konkurencją dla Locket of the Iron Solari? Nie! Twórcy gry planują usunąć Naszyjnik z gry!

Tak. Prawdopodobnie usuniemy Locket, a przynajmniej jego aurę w przedsezonie. Dość trudno jest zapewnić supportom możliwość wyboru przedmiotu choćby ze względu na konieczność zakupu Naszyjnika, nawet po nerfie jego aury.

Nie usunęliśmy go wcześniej z kilku powodów. Rozmawialiśmy na ten temat około patcha 6.12, jednak biorąc pod uwagę, że Locket daje dużo MR w mid game, co ma wpływ na balans wszystkich klas, przedsezon będzie lepszym momentem na tego rodzaju zmianę. Inną przyczynę stanowi kwestia, że Naszyjnik tworzy nieco problemów związanych z tym, że wypełnia on wartościową niszę tankowatego przedmiotu pomagającego chronić sojuszników. W rezultacie nie chcieliśmy usuwać tego rodzaju itemu, nie dając w zamian chociaż jednej rzeczy, która pełniłaby podobną funkcję.

Pojawiła się też kwestia związana z Kryształowym Kosturem Rylai.

Rylai's Crystal Scepter

Rylai’s Crystal Scepter

+400 zdrowia
+100 mocy umiejętności

Unikalne: Obrażenia od czarów spowalniają cel w zależności od rodzaju celowania umiejętności bohaterów:
na pojedynczy cel: 40% na 1.5 sekundy,
na obszar: 40% na 1 sekundę,
w czasie/przyzwania: 20% na 1 sekundę.

Oto plany Riotu:

Rylai również jest na liście przedmiotów, które otrzymają zmiany w przedsezonie. Obecnie jest on zbyt uniwersalnym wyborem, podczas gdy preferujemy, żeby dodatkowe CC wymagało nieco więcej kompromisu. Nie jestem jeszcze pewien, czy będzie to oznaczało zmniejszenie obrażeń (kwestia większej tankowatości/użyteczności), obniżenie zdrowia (uczynienie go opcją do squishy kite’owania) czy coś bardziej konkretnego (współpraca tylko z niektórymi rodzajami umiejętności lub coś w tym stylu).

Co sądzicie o tych planach?