r.

Riot skróci czas śmierci?

Czas śmierci w mid game według niektórych graczy jest na tyle długi, że pozwala przeciwnikom na zbyt wiele po wygranej walce. Riot Meddler wypowiedział się na ten temat i przedstawił zmiany nadchodzące w przyszłości.

Bycie martwym w League of Legends z sezonu na sezon powoduje więcej komplikacji w naszej grze, gdyż wraz z rosnącą świadomością graczy, przeciwnicy są wstanie ukarać nas bardziej za nasze błędy i śmierć. Niestety w sezonie 6 istnieje teza, iż czasy śmierci zostały zbytnio wydłużone w mid game, co powoduje, że błędy popełnione w tym okresie są zbyt mocno wykorzystywane przez przeciwników do wytworzenia sobie przewagi na mapie. Co na to Riot?

Czas śmierci

Zapytany na forum League of Legends o pogłoski na temat pracy nad zmianą death timerów, Meddler odpowiedział krótko i rzeczowo:

Przyjrzeliśmy się ostatnio czasom śmierci w grze. Głównym problemem jaki zidentyfikowaliśmy były ich za duże długości w okolicach 30-45 minuty, które pozwalały drużynom po zwycięskich walkach (a w szczególności asach) na za spowodowanie zbyt dużej ilości zniszczeń w bazie przeciwników. W rezultacie obniżmy czasy śmierci w tym oknie czasu w patchu 6.7

Wyjaśnił też, że decyzja o wydłużeniu czasu śmierci wynikała z wprowadzenia Homeguardów jako uniwersalnego dodatku po 20 minucie.

 

źródło

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]