League of Legends r.

Riot przez przypadek zbuffował Siona jeszcze bardziej

Macie czasem tak, że naprawa błędu powoduje jeszcze większe problemy? Riot pewnie o tym wie, ponieważ próba załatania bugów Siona spowodowała jego wzmocnienie - o co chodzi?

W tym momencie Sion radzi sobie bardzo dobrze:

  • 54,86% winrate
  • 16,9% pickrate

Jest to w tym momencie najlepszy toplaner (jeżeli chodzi o jego winrate oraz playrate), co pewnie już wiecie – każdy już usłyszał co najmniej raz o “OP PICKU, SION TOP”.

Riot chciał naprawić (i osłabić w efekcie), ale wyszło jak w Sąsiadach

Ale od początku:

  • W patchu 8.3 Sion otrzymał kilkanaście bugfixów, które sprawiły, iż nieumarły Ligi stał się odrobinę mocniejszy.

No i tutaj zaczyna się zabawa z jego E:

  • Wtedy okazało się, że powstał nowy bug, który powodował, że dodawał jeszcze więcej siły, nawet więcej niż miały dać bugfixy.

Miniony mogły umierać przed końcem odrzucenia.

  • Riot postanowił kompletnie przebudować tę umiejętność (E).

Jednak jak zawsze, nic nie okazało się idealne:

  • Nowa umiejętność inaczej sprawdzała, czy minion uderzył w jednostkę/przeciwnika. Zamiast środka modelu – jego najbliższą krawędź.

Czyli dużym skrócie, E teraz jest szersze od tego, które powinno być. A to według Meddler daje mu dodatkową siłę.

Poprawki tego buga wejdą dopiero w patchu 8.5