Macie czasem tak, że naprawa błędu powoduje jeszcze większe problemy? Riot pewnie o tym wie, ponieważ próba załatania bugów Siona spowodowała jego wzmocnienie - o co chodzi?
W tym momencie Sion radzi sobie bardzo dobrze:
- 54,86% winrate
- 16,9% pickrate
Jest to w tym momencie najlepszy toplaner (jeżeli chodzi o jego winrate oraz playrate), co pewnie już wiecie – każdy już usłyszał co najmniej raz o “OP PICKU, SION TOP”.
Riot chciał naprawić (i osłabić w efekcie), ale wyszło jak w Sąsiadach
Ale od początku:
- W patchu 8.3 Sion otrzymał kilkanaście bugfixów, które sprawiły, iż nieumarły Ligi stał się odrobinę mocniejszy.
No i tutaj zaczyna się zabawa z jego E:
- Wtedy okazało się, że powstał nowy bug, który powodował, że dodawał jeszcze więcej siły, nawet więcej niż miały dać bugfixy.
Miniony mogły umierać przed końcem odrzucenia.
- Riot postanowił kompletnie przebudować tę umiejętność (E).
Jednak jak zawsze, nic nie okazało się idealne:
- Nowa umiejętność inaczej sprawdzała, czy minion uderzył w jednostkę/przeciwnika. Zamiast środka modelu – jego najbliższą krawędź.
Czyli dużym skrócie, E teraz jest szersze od tego, które powinno być. A to według Meddler daje mu dodatkową siłę.