League of Legends r.

Riot przedstawia zmiany nagród za kamienie milowe

Gemstony, ikony, emotki i skin shardy za kolejne osiągane przez nas kamienie milowe.

TL;DR

  • Emotki za kamienie milowe są darmowe, a wszyscy, którzy użyli NE, dostali ją z powrotem.
  • Kapsuły będą dawały więcej „surowej” NE i mniej małowartościowych shardów.
  • First Win of the Day resetować się będzie co 20 godzin zamiast 22.

Kamienie milowe w levelowaniu konta

Po pierwsze emotki za levele nie będą wymagały esencji do aktywowania (wcześniej ich koszt rósł od 2500 NE do 25000 NE), gdy osiągniemy odpowiedni poziom konta. Wszystko było zaprojektowane z myślą o weteranach Ligi. W końcu jest masa osób z za dużą ilością NE i nie mają oni co z nią zrobić. Dalej będziemy pracować nad jakimiś sposobami wydawania NE dla weteranów, którzy mają jej za dużo.

Zobaczcie też tabelkę z nagrodami za poszczególne kamienie milowe!

Każdy z kamieni milowych dodatkowo będzie dawał „Glorious champion capsule” o średniej wartości 2120 NE, a pojawiać się one będą także co 10 leveli. Zmiany wchodzą 22.11.2017, a zwrot BE powinien zakończyć się w przeciągu 1-2 tygodni.

NE w kapsułach

Chcemy rozwiązać problem zgłaszany przez graczy. Mianowicie dostawali oni za dużo takich samych shardów. Planujemy rozwiązać go w ten sposób, by każda kapsuła nie dropiła więcej niż kilka shardów po 260 RP naraz, gdy wbijamy poziom. Zamiast tego dostaniecie kombinację różnych shardów i troszkę NE. Nie zmieni to wartości otrzymywanych przez graczy NE, ale każda z kapsuł powinna sprawiać trochę więcej przyjemności przy otwieraniu. Te zmiany także powinny pojawić się 22.11.2017.

„Łatwiejszy” First Win of the Day

Aktualnie FWotD resetuje się co 22 godziny, ale w patchu 7.23 będzie resetował się co 20 godzin. Teraz, nawet jeśli FWotD zajmie Ci kilka gier, będzie łatwiej Ci go dostać wcześniej następnego dnia. Słyszeliśmy propozycję, by FWotD resetował się o określonej godzinie każdego ranka. Aktualnie nie jesteśmy gotowi na taką zmianę, ale zastanawiamy się nad wprowadzeniem jej w przyszłych patchach.

Co myślicie na temat tych zmian? Dajcie znać w komentarzach!