League of Legends r.

Riot o trybach gry: czy powrócą Ascension, Dominion, Nexus Siege, Dark Star, Butcher’s Bridge?

Co z dawnymi trybami gry? Riot Reinboom uchyla rąbka tajemnicy.

Crystal Scar (Dominion i Ascension)

Prawdopodobieństwo, że Crystal Scar – w jakiejkolwiek formie – powróci, jest bardzo małe.

Jak informuje Riot Reinboom, Crystal Scar i Twisted Treeline były tworzone w oparciu o stary system renderowania, z którego już LoL nie korzysta (i nie może z niego korzystać – nie jest on kompatybilny z nowszymi wersjami DirectX). Żeby przywrócić te mapy, trzeba by je zbudować od nowa (co jest bardzo drogie). Zrobiono to jedynie w przypadku Howling Abyss – ze względu na dużą popularność ARAM-ów.

Z tego powodu nie powróci też Ascension w takiej formie, w jakiej je znamy. Jeżeli kiedykolwiek zobaczmy ten tryb ponownie, to na innej mapie. Rozważano zmodyfikowanie Nexus Blitz, tak aby przypominało Ascension – jako że mapa tego trybu jest dość okrągła.

Nexus Siege

Nexus Siege niestety raczej nie powróci. Jest to bardzo drogi w utrzymaniu tryb, nie cieszył się też dużą popularnością.

Dark Star

Jako tryb Dark Star bardzo szybko się zestarzał, co wpłynęło na gwałtowny spadek liczby graczy. Był to dosłownie tryb na jeden weekend. Z tego powodu raczej szybko go znów nie zobaczymy – jednak niewykluczone, że Riot skorzysta z jakichś jego elementów, by je wprowadzić do gry (np. do innego trybu).

Tryby PvE (Star Guardian, Odyssey)

Riot nie wyklucza powrotu do trybów PvE, jednak prawdopodobnie będą to nowe tryby – inne niż Star Guardian czy Odyssey.

Butcher’s Bridge

Butcher’s Bridge został przebudowany w oparciu o nowe środowisko renderowania, więc jego powrót nie jest niemożliwy. Prace nad przywróceniem tego trybu wymagają mniejszej ilości zasobów.