League of Legends r.

Riot naprawi spadki klatek w LoL-u!

Czyżby po wylewie słów graczy, Riot chce wreszcie naprawić niskie FPS-y u wielu graczy? Zanosi się na to że w najbliższym (lub dalszym) czasie - tak!

Jeżeli nie wiecie o co chodzi z ostatnimi problemami z klatkami:

Ale do rzeczy – tak, Riot zamierza naprawić spadki fpsów!

Ale żeby się nie cieszyć przedwcześnie – nie jest to takie proste, jak sam Rioter określił, szukanie przyczyn tych spadków to był “pain in the ass”, czego tłumaczyć nie muszę chyba.

Rioterzy stworzyli nawet specjalny interfejs (tylko dla deweloperów):

Jest nadzieja!

Zespół który zajmuje się tą sprawą, znalazł już kilka sprawców tak słabej wydajności LoL-a i zaczęli już optymalizować kod. Tak technicznie to możliwe że była to wina tego iż CPU walczyło z GPU (tak na ludzkie) o niektóre rzeczy, a to mogło sprawiać tak duże spadki FPS-ów.

Coś jeszcze?

Tak! Została poprawiona funkcja, która była używana do tworzenia Fog of War. Zostały wprowadzone poprawki do audio – to też mogło być przyczyną problemów.

Jeszcze dodatkowo Riot (a raczej zespół) ma się przyjrzeć funkcji GameWorldLoop – zobaczymy co z tego wyniknie.

Więc – jest nadzieja?

 

Tutaj trzeba przyznać że Riot stanął na wysokości zadania i widać że już coś starają się poprawić – ile im to zajmie? Tego nikt nie wie, ale poprawki powinny być dodane w możliwe niedalekim terminie.