League of Legends r.

Czy Riot powinien dodać codzienne questy?

Wiele gier posiada system codziennych zadań do wykonania, aby zdobyć dodatkowe punkty. Co gdyby wprowadzić podobny system do League of Legends?

Jak by to wyglądało?

Załóżmy, że każdego dnia każdy dostaje do wykonania zadanie, za które otrzymuje dodatkowe IP. Może to być na przykład: “zabij 3 smoki wody – 100 IP” albo “zagraj 5 gier Lux – 250 IP”. Przyznajcie, że taki system byłby znacznie ciekawszy niż dodatkowe złoto za wygraną co 22 godziny.

Nie wiązałyby się z tym pewne problemy?

Mimo że propozycja jest bardzo ciekawa, to w praktyce mogłoby to ciągnąć za sobą niemiłe skutki. Zwiększyłaby się liczba trolli i osób, które wychodzą z champion selectu, ponieważ nie mogą grać postaciami potrzebnymi im do questa, ponieważ np. wyrzuciło ich na rolę drugorzędną lub ich postać została zbanowana. Źle przemyślane zadania typu zabij 200 creepów w dżungli mogłyby spowodować, że gracze skupialiby się na farmieniu w late game zamiast na team fightach czy pushowaniu. Gracze na siłę przeciągaliby gry, aby jak najszybciej zdobyć bonusy z misji.

Jak w powinny wyglądać codzienne zadania?

Jedyną opcją byłoby dodanie codziennych zadań niewpływających na zachowanie graczy podczas gry. Przykładowe mogłyby wyglądać tak: “wygraj 3 ARAM-y”, “rozegraj 4 mecze w rotacyjnej kolejce trybów”, “zagraj w preamade z 4 osobami”. Ewentualnym rozwiązaniem byłyby zadania nakierowujące nas na dany styl gry: “zagraj jako support”, “zadaj 100 000 obrażeń” itp.

A Waszym zdaniem codziennie zadania powinny znaleźć się w League of Legends, czy powinniśmy zostać przy obecnym systemie?

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]

[Źródło]