Jak by to wyglądało?
Załóżmy, że każdego dnia każdy dostaje do wykonania zadanie, za które otrzymuje dodatkowe IP. Może to być na przykład: “zabij 3 smoki wody – 100 IP” albo “zagraj 5 gier Lux – 250 IP”. Przyznajcie, że taki system byłby znacznie ciekawszy niż dodatkowe złoto za wygraną co 22 godziny.
Nie wiązałyby się z tym pewne problemy?
Mimo że propozycja jest bardzo ciekawa, to w praktyce mogłoby to ciągnąć za sobą niemiłe skutki. Zwiększyłaby się liczba trolli i osób, które wychodzą z champion selectu, ponieważ nie mogą grać postaciami potrzebnymi im do questa, ponieważ np. wyrzuciło ich na rolę drugorzędną lub ich postać została zbanowana. Źle przemyślane zadania typu zabij 200 creepów w dżungli mogłyby spowodować, że gracze skupialiby się na farmieniu w late game zamiast na team fightach czy pushowaniu. Gracze na siłę przeciągaliby gry, aby jak najszybciej zdobyć bonusy z misji.
Jak w powinny wyglądać codzienne zadania?
Jedyną opcją byłoby dodanie codziennych zadań niewpływających na zachowanie graczy podczas gry. Przykładowe mogłyby wyglądać tak: “wygraj 3 ARAM-y”, “rozegraj 4 mecze w rotacyjnej kolejce trybów”, “zagraj w preamade z 4 osobami”. Ewentualnym rozwiązaniem byłyby zadania nakierowujące nas na dany styl gry: “zagraj jako support”, “zadaj 100 000 obrażeń” itp.
A Waszym zdaniem codziennie zadania powinny znaleźć się w League of Legends, czy powinniśmy zostać przy obecnym systemie?
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]