W artykule mowa o interakcjach dotyczących gameplayu (a nie np. tańca).
Interakcje Xayah i Rakana
Początkowo doniósł o tym Spideraxe, moderator Surrender@20.
EndlessPillows wspomniał, że chce przerobić interakcje Xayah i Rakana w grze, jednak to nie jest zobowiązujące stwierdzenie i nie znaczy, że stanowi obecny projekt.
EndlessPillows to jeden z rioterów zajmujących się gameplayem. Potwierdził on informacje na temat Buntowniczki i Uwodziciela:
Tak, pracuję nad tym teraz, zastanawiałem się nad tym, jak możemy poprawić tę kwestię zarówno dla graczy Xayah, jak i dla graczy Rakana.
Interakcje nie znikną zupełnie – nie możemy jednak wykluczyć, że część z tych, które istnieją obecnie, zostanie usunięta na rzecz innych. Istnieje też możliwość, że już istniejące zostaną jedynie rozwinięte.
Obecne interakcje Xayah i Rakana
Lover’s Leap (pasyw) – Xayah i Rakan
- Jeśli Xayah lub Rakan wracają do bazy, drugie z nich może dołączyć do partnera, by w tym samym momencie teleportować się do fontanny.
Deadly Plumage (W) – Xayah
- Jeśli w pobliżu Xayah znajduje się Rakan, również otrzyma on efekty Deadly Plumage.
Battle Dance (E) – Rakan
- Jeśli celem umiejętności jest Xayah, skill ma większy zasięg.
Interakcje Senny i Luciana
Zgodnie z informacjami od Spideraxe’a inny rioter (RiotAugust) miał stwierdzić, że nie zobaczymy interakcji (dotyczących gameplayu) między Senną i Lucianem, jako że w przypadku Xayah i Rakana okazało się to bardzo problematyczne w rozgrywce profesjonalnej.