League of Legends r.

Rework Urgota – przeliczniki

Czas poznać przeliczniki reworka Urgota - czy będzie on maszyną do zabijania, czy tylko tankiem? 

Statystyki ogólne

  • Prędkość ruchu: 330
  • Zasięg ataku: 350
  • Bazowe HP: 585
  • Przyrost HP: 88
  • Obrażenia ataku: 55
  • Przyrost obrażeń ataku: 24
  • Bazowa regeneracja HP: 1.25
  • Przyrost regeneracji HP: 0.14
  • Bazowy pancerz: 30
  • Przyrost pancerza: 4.25
  • Bazowa odporność na magię: 32.1
  • Przyrost prędkości ataku: 1.25

Umiejętności:

Pasyw: Wtórny Ogień

Zaatakowanie w stronę, w którą skierowana jest jedna z nóg Urgota, powoduje, że wystrzeliwuje ona płomienie, zadając 40% całkowitego AD plus 4,5/5,25/6/7/8% na 1./6./9./13./15. poziomie maksymalnego zdrowia celu jako obrażenia fizyczne na obszarze w kształcie stożka. Kolejne trafienia w ciągu 5 sekund obrażenia zadają zmniejszone o 10%, minimalnie obrażenia to 70%.

Następnie dana noga musi się odnowić. Cooldown jednej nogi: 30/25/20/15/10 sek. na 1./6./9./11./13. poziomie; czas może zostać skrócony poprzez CDR.

Maksymalne obrażenia zadawane potworom:

  • 25/45/65/85/105/125/145/165/185/205/225/245/265/285/305/325/345/365.

Q: Pocisk Żrący

  • Koszt many: 50.
  • Cooldown: 12/11/10/9/8 sek.

Wystrzeliwuje ładunek wybuchowy w wybrane miejsce, zadając 25/70/115/160/205 (+70% AD) fizycznych obrażeń pobliskim wrogom i spowalniając ich o 45/50/55/60/65% na 1 sekundę.

Trafieni wrodzy bohaterowie zostają namierzeni.

W: Czystka

  • Koszt many: 45/50/60/65/70.
  • Cooldown: 13/12/11/10/9 sek.

Na następne 4 sekundy Urgot osłania się tarczą 60/90/120/150/180 (+30% bonusowego zdrowia) i rozpoczyna błyskawiczny ostrzał najbliższego wroga, priorytetowo traktując wrogów, na których jest namierzony i aktywując Wtórny Ogień przy każdej możliwej okazji.

Podczas strzelania Urgot porusza się wolniej o 125 MS, ale zyskuje odporność na spowolnienia równą 40%.
W tym czasie Urgot może przenikać przez jednostki niebędące bohaterami i nie może atakować za pomocą podstawowych ataków. Strzela do 3 razy na sekundę, zadając 12 (+20/24/28/32/36% AD) za jeden strzał.

Obrażenia są oparte na AD Urgota, zadają efekty “on-hit” w wysokości 33% ich obrażeń i nie mogą uderzyć krytycznie.

Zadaje co najmniej 50 obrażenia minionom.

E: Pogarda

  • Koszt many: 50.
  • Cooldown: 16/15/14/13/12 sek.

Urgot szarżuje w wybranym kierunku. Jeżeli wpadnie na wrogiego bohatera, zatrzyma się, ogłuszy go na 1,25 sekundy i przerzuci za siebie, zadając 60/100/140/180/220 (+50% AD) fizycznych obrażeń i namierzając go.

Jednostki niebędące bohaterami, stratowane przez Urgota w trakcie szarży, otrzymują takie same obrażenia i zostają odrzucone na bok.

Nie może przejść przez przeszkody terenowe.

R: Strach ponad śmierć

  • Koszt many: 100.
  • Cooldown: 120/95/70 sek.

Urgot wystrzeliwuje hextechowe wiertło, które przebija pierwszego trafionego wrogiego bohatera, namierzając go, zadając 50/175/300 (+50% AD) obrażeń fizycznych i spowalniając go do 75% MS na 3 sekundy.

Gdy cel jest przebity, a jego zdrowie spadnie poniżej 25%, Urgot może ponownie użyć Strachu ponad Śmierć, aby przygwoździć cel, powoli przyciągnąć go do siebie i wreszcie — kiedy cel do niego dotrze — wykończyć go. Po ponownym użyciu umiejętności Urgota ani jego ofiary nie można obrać za cel.

Jeżeli Urgotowi uda się wykończyć cel, przerazi wszystkich pobliskich wrogów na 1,5 sekundy.

Spowolnienie celu zależy od brakującego zdrowia celu.

Efekt może być przerwany wyłącznie przez zabicie Urgota.