League of Legends r.

Rework Warwicka – czy twórcy wrócą do starego konceptu?

Mamy 2017 rok czyli lada dzień powinien być ogłoszony rework Warwicka. W związku z tym wydarzeniem chciałbym przypomnieć stary koncept zmian WW, który został zaprezentowany przez pracownika Riotu niemalże 2 lata temu.

  • [Pasyw]  – Autoataki Warwicka zadają 2% maksymalnego HP przeciwnika jako obrażenia magiczne i leczą go za 5 + (0,9-1,8% bonusowego HP (skalowane poziomem). Za każdym razem, gdy użyje on AA, dostaje jeden stack pasywu (maksymalnie może być ich 10). Każdy stack daje 11% leczenia więcej Warwickowi. Każdy stack utrzymuje się przez 1,8 sekundy.
  • [Q] – Podwójny atak w najbliższy cel. Zadaje 80-200 (+0,6 AP) magicznych obrażeń. Posiada właściwości on-hit (czyli nakłada stacki m.in  Wit’s Enda i pasywu). Nie leczy bezpośrednio i za pomocą pasywu.
    • Cooldown: 9-5 sekund
    • Koszt: 40-60 many
  • [W] – Obszarowy fear. Trwa 0,75 sekundy oraz nakłada spowolnienie. Czas trwania rośnie wraz z poziomem umiejętności.
    • Cooldown: 12-8 sekund
    • Koszt: 50 many
    • Obrażenia magiczne: 70-190 +0,6 AP

  • [E] – Pasywnie będzie miało ten sam efekt co obecnie, jednak dostanie więcej zasięgu w early game i będzie posiadało zaznaczony obszar działania. Prędkość ruchu będzie zwiększona tylko wtedy, gdy biegniemy w kierunku zranionego celu. Będzie on również podświetlał duże potwory poniżej 50% HP (niezłe do counterjunglowania). Aktywnie będzie to ruch w stylu „boomerangu”. Stoisz w punkcie A, klikasz w punkt B, Warwick skacze do celu i natychmiast odskakuje czyli A→B→A; wszystkie cele na drodze jego lotu otrzymają supersilne spowolnienie (95%) o bardzo małym okresie działania (0,25 sekundy). Podczas lotu można używać Smite’a oraz [W].
    • Cooldown: 16 sekund
    • Koszt: 50 many
    • Obrażenia magiczne: 140-220 (+0,6 AP)
  • [R] – W stylu [Q] Sejuani. Stunuje pierwszy napotkany cel na 2,5 sekundy oraz atakuje go w tym czasie 6 razy. Czyli z racji pasywu zabiera 18% maksymalnego HP przeciwnika oraz nakłada stacki 6 razy. Dodatkowo posiada bazowe obrażenia 180/240/300 (+0,9 AP). Dodatkowo otrzymuje on 20% redukcję obrażeń podczas trwania ultimate’a.

Co sądzilibyście o takich zmianach? Czy byłby OP?