Bierne: Dezintegracja Organiczna
Zaklęcia Vel’Koza nakładają na wrogów ładunki Dezintegracji Organicznej. Jeśli ofiara zostanie trafiona czarem po raz trzeci, straci ładunki i otrzyma dodatkowe nieuchronne obrażenia. Nieuchronne obrażenia skalują się z poziomami i mocą umiejętności.
Q – Rozszczepienie Plazmowe
Vel’Koz wystrzeliwuje plazmowy pocisk rozdzielający się na dwoje przy powtórnej aktywacji lub trafieniu wrogiego celu. Pocisk ten przy trafieniu spowalnia i zadaje obrażenia magiczne. Rozszczepienie Plazmowe zwraca połowę swojego kosztu many, jeśli zabije jednostkę, a wskaźnik celu od teraz widoczny jest tylko dla Vel’Koza.
W – Wyłom Pustki
Vel’Koz otwiera szczelinę do Pustki, zadającą początkowe obrażenia magiczne na obszarze wybuchu. Po chwili następuje drugi wybuch.
E – Tektoniczne Rozerwanie
Vel’Koz wysyła promień podążający za kursorem przez 2,5 sek. Atak ten zadaje obrażenia i spowalnia wrogów.
R – Promień Dezintegracji Istot Żywych
Vel’Koz wysyła promień podążający za kursorem przez 2,5 sek. Atak ten zadaje obrażenia i spowalnia wrogów. Wszyscy zdezintegrowani wrogowie stają się zbadanymi. Promień Dezintegracji Istot Żywych zadaje nieuchronne obrażenia zbadanym bohaterom, ale nie dezintegruje już wrogów.
Wszystkie szczegóły nt. reworku w poniższym linku:
Zobacz naszą encyklopedię reworku niemobilnych postaci AP: klik!
Aktualizujemy ją na bieżąco, aby wszystko zaprezentować Wam w możliwie najbardziej przystępny sposób!
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]