Mamy i rework Rengara!
Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?
Najwięcej zmian mamy w umiejętności biernej, [Q], [W] oraz [R]; [E] pozostaje bez zmian!
- Unseen Predator [Bierna]
- Ferocity
- Maksymalna liczba ładunków zmieniona z 5 do 4
- Użycie wzmocnionej umiejętnosci da Rengarowi 30/40/50 % prędkości ruchu na 1.5 sekundy (zależene od jego poziomu – 1/7/13)
- Rengar nie musi zadać obrażeń aby generować ładunku
- Wszystkie ładunki są tracone po 4 sekundach po wyjściu z walki
- Leap
- Zwiększono zasięg z 600 do 725
- Skok, gdy jesteśmy poza walką generuje 1 ładunek Ferocity
- Rengar skacze w kierunku wroga – trochę przed nim zamiast na środek jego modelu. Wszystko w zależności kierunku, z którego skoczył
- Bonetooth Necklace
- Teraz daje ładunki za unikatowe zabójstwo bohatera
- Maksymalnie 5 ładunków
- Stare bonusy są usunięte
- Daje 1/3/6/10/15 AD
- Daje 2/6/12/20/30 Bonusowego AD
- Ferocity
- Savagery [Q]
- Rengar drapie wszystkich wrogów w stożku przed sobą przebijając ich w linii
- Zadaje 90/130/170/210/250 obrażeń + 1.0 Bonus AD
- Podczas wzmocnienia zadaje więcej obrażeń – 80 + 20 na poziom + 2.5 Bonus AD
- Battle Roar [W]
- Rengar zadaje obrażenia magiczne najbliższym wrogom i uzdrawia się za 50% przyjętych obrażeń w ciągu ostatniej 1,5 sekundy
- Efekt Ferocity: dodatkowo usuwa efekty CC i zapobiega im przez najbliższe 1,5 sekundy
- Ilość zdrowia, jaką odzyska Rengar, jest reprezentowana przez szarą część jego paska HP
- obrażenia od stworów, które mają uzdrowić Rengara, są podwojone
- Ebola [E]
- bez zmian
- Thrill of the Hunt [R]
- teraz Rengar jest zakamuflowany, co oznacza, że może zostać zauważony jedynie przez pobliskich bohaterów lub prawdziwą wizję
- czas trwania zwiększony do 14/22/30 sekund
- usunięto czas zanikania
- prędkość ruchu zwiększa się do 40%
- teraz ujawnia się tylko bohaterowi znajdującemu się najbliżej Rengara, co sprawia, że wszyscy muszą mieć oczy dookoła głowy.
- Rengar może doskoczyć tylko do najbliższego wrogiego bohatera (jeśli nie jest w krzakach)
- Doskoczenie do bohatera daje mu gwarantowane uderzenie krytyczne celu
Podsumowując:
- pasyw ma kilka zmian
- Q to skillshot podwójnego ataku
- W uzdrawia za ostatnie obrażenia i ma odporność na CC we wzmocnionej wersji
- E w większości jest niezmienione
- R daje więcej sygnałów wrogom, ale trwa dłużej; sprawia, że Rengar jest szybszy i pozwala mu autokrytować oznaczony cel, jeśli do niego doskoczy