League of Legends r.

Rework Rengara – Szczegóły

Mamy i rework Rengara!

Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?

Najwięcej zmian mamy w umiejętności biernej, [Q], [W] oraz [R]; [E] pozostaje bez zmian!

  • Unseen Predator [Bierna]
    • Ferocity
      • Maksymalna liczba ładunków zmieniona z 5 do 4
      • Użycie wzmocnionej umiejętnosci da Rengarowi 30/40/50 % prędkości ruchu na 1.5 sekundy (zależene od jego poziomu – 1/7/13)
      • Rengar nie musi zadać obrażeń aby generować ładunku
      • Wszystkie ładunki są tracone po 4 sekundach po wyjściu z walki
    • Leap
      • Zwiększono zasięg z 600 do 725
      • Skok, gdy jesteśmy poza walką generuje 1 ładunek Ferocity
        • Rengar skacze w kierunku wroga – trochę przed nim zamiast na środek jego modelu. Wszystko w zależności kierunku, z którego skoczył
    • Bonetooth Necklace
      • Teraz daje ładunki za unikatowe zabójstwo bohatera
      • Maksymalnie 5 ładunków
      • Stare bonusy są usunięte
      • Daje 1/3/6/10/15 AD
      • Daje 2/6/12/20/30 Bonusowego AD

  • Savagery [Q]
    • Rengar drapie wszystkich wrogów w stożku przed sobą przebijając ich w linii
    • Zadaje 90/130/170/210/250 obrażeń + 1.0 Bonus AD
    • Podczas wzmocnienia zadaje więcej obrażeń – 80 + 20 na poziom + 2.5 Bonus AD
  • Battle Roar [W]
    • Rengar zadaje obrażenia magiczne najbliższym wrogom i uzdrawia się za 50% przyjętych obrażeń w ciągu ostatniej 1,5 sekundy
    • Efekt Ferocity: dodatkowo usuwa efekty CC i zapobiega im przez najbliższe 1,5 sekundy
    • Ilość zdrowia, jaką odzyska Rengar, jest reprezentowana przez szarą część jego paska HP
    • obrażenia od stworów, które mają uzdrowić Rengara, są podwojone
  • Ebola [E]
    • bez zmian

  • Thrill of the Hunt [R]
    • teraz Rengar jest zakamuflowany, co oznacza, że może zostać zauważony jedynie przez pobliskich bohaterów lub prawdziwą wizję
    • czas trwania zwiększony do 14/22/30 sekund
    • usunięto czas zanikania
    • prędkość ruchu zwiększa się do 40%
    • teraz ujawnia się tylko bohaterowi znajdującemu się najbliżej Rengara, co sprawia, że wszyscy muszą mieć oczy dookoła głowy.
    • Rengar może doskoczyć tylko do najbliższego wrogiego bohatera (jeśli nie jest w krzakach)
    • Doskoczenie do bohatera daje mu gwarantowane uderzenie krytyczne celu

Podsumowując:

  • pasyw ma kilka zmian
  • Q to skillshot podwójnego ataku
  • W uzdrawia za ostatnie obrażenia i ma odporność na CC we wzmocnionej wersji
  • E w większości jest niezmienione
  • R daje więcej sygnałów wrogom, ale trwa dłużej; sprawia, że Rengar jest szybszy i pozwala mu autokrytować oznaczony cel, jeśli do niego doskoczy