League of Legends r.

Sezon 7 – rework LeBlanc: umiejętności i przeliczniki

Poznajmy umiejętności nowej LeBlanc!

Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?

leblancp Pasyw: Znak złośliwości

Umiejętności LeBlanc nakładają Znak Złośliwości, który przy użyciu jakiejś umiejętności zostaje zdetonowany i usunięty, zadając dodatkowe obrażenia.

Umiejętności LeBlanc nakładają Znak Złośliwości na 4 sekundy. Po x sekundach kolejna umiejętność Le Blanc detonuje Znak, zadając 40/55/60/85/100 (+0,8 AP) celowi dodatkowych obrażeń magicznych.

Znak Złośliwości nie może się pojawić na tej samej jednostce przez kolejne 5 sekund.

leblancq Q: Roztrzaskana sfera

Wystrzeliwuje kulę, która zadaje obrażenia przeciwnikowi. Jeśli kula wywoła Znak Złośliwości, zostaje roztrzaskana, pochłaniając znak i zadając obrażenia najbliższemu dostępnemu Znakowi Złośliwości.

  • Koszt many: 40/45/50/55/60
  • Cooldown: 6 sekund

Zadaje 50/80/105/130/155 (+0,5 AP) obrażeń magicznych.

Wzmocnienie: Znak Złośliwości: Zaklęcie odbija się do najbliższego gotowego Znaku Złośliwości (odbicia zadają 70% obrażeń minionom).

leblancw W: Zniekształcenie

Doskakuje w wybrane miejsce, zadając obrażenia magiczne wszystkim pobliskim jednostkom w momencie przybycia. Ponowne rzucenie Zniekształcenia w ciągu kilku sekund sprawia, że LeBlanc leblancwreturn wraca na początkową pozycję.

  • Koszt many: 70/80/90/100/110
  • Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund

Doskakuje w wybrane miejsce, zadając 70/100/130/160/190 85/125/165/205/245 (+0,4 0,6 AP) obrażeń magicznych pobliskim jednostkom.

Przez kolejne 4 sekundy może aktywować umiejętność ponownie, aby wrócić na początkową pozycję.

leblance E: Eteryczne łańcuchy

Wystrzeliwuje iluzoryczne łańcuchy w wybranym kierunku, zadając obrażenia i krępując pierwszy trafiony cel. Jeśli cel przez chwilę pozostanie skrępowany, otrzyma dodatkowe obrażenia i zostanie unieruchomiony.

  • Koszt many: 40
  • Cooldown: 14/12,5/11/9,5/8 14/13,25/12,5/11,75/11 sekund

Wystrzeliwuje łańcuchy, zadając 40/65/90/115/140 (+0,5 AP) obrażeń magicznych i krępując pierwszy trafiony cel.

Jeśli cel pozostanie skrępowany przez 1,5 sekundy, zostaje unieruchomiony na 1,5 sekundy i otrzymuje 40/65/90/115/140 (+0,5 AP) dodatkowych obrażeń magicznych.

leblancr R: Naśladowca

LeBlanc na krótki czas staje się niewidzialna, tworząc swojego naśladowcę, i rzuca potężniejszą wersję jednej ze swoich podstawowych umiejętności. Naśladowca istnieje jedynie kilka chwil i znika po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń od bohaterów lub wież.

Podwójne użycie superumiejętności LeBlanc powoduje pojawienie się Naśladowcy w wybranym miejscu. W pełni uformowany Naśladowca rusza w kierunku najbliższego widocznego wrogiego bohatera, rzucając niezadającą obrażeń wersję ostatniej użytej przez LeBlanc umiejętności.

  • Cooldown: 54/42/30 sekund

LeBlanc kopiuje jedną ze swych umiejętności i tworzy swojego naśladowcę, aby z nią ją rzucił. Naśladowca trwa 2,5 sekundy.

leblancrq R+Q

Zadaje 150/275/400 (+0,6 AP) obrażeń magicznych.

leblancrw R+W

Zadaje 125/225/325 (+0,5 AP) obrażeń magicznych.

Powrót: leblancrwreturn

leblancre R+E

Zadaje 100/160/220 (+0,4 AP) obrażeń magicznych.

Użycie umiejętności na sobie przywołuje Cień Róży.

Cień Róży

Osobny cooldown: 150 sekund

Naśladowca pojawia się w wybranej lokalizacji i zbliża się do najbliższego widzialnego wrogiego bohatera, a następnie rzuca fałszywą wersję ostatniej umiejętności LeBlanc.

Naśladowca trwa dłużej, ale nie może być kontrolowany.