Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?
Pasyw: Znak złośliwości
Umiejętności LeBlanc nakładają Znak Złośliwości, który przy użyciu jakiejś umiejętności zostaje zdetonowany i usunięty, zadając dodatkowe obrażenia.
Umiejętności LeBlanc nakładają Znak Złośliwości na 4 sekundy. Po x sekundach kolejna umiejętność Le Blanc detonuje Znak, zadając 40/55/60/85/100 (+0,8 AP) celowi dodatkowych obrażeń magicznych.
Znak Złośliwości nie może się pojawić na tej samej jednostce przez kolejne 5 sekund.
Q: Roztrzaskana sfera
Wystrzeliwuje kulę, która zadaje obrażenia przeciwnikowi. Jeśli kula wywoła Znak Złośliwości, zostaje roztrzaskana, pochłaniając znak i zadając obrażenia najbliższemu dostępnemu Znakowi Złośliwości.
- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Cooldown: 6 sekund
Zadaje 50/80/105/130/155 (+0,5 AP) obrażeń magicznych.
Wzmocnienie: Znak Złośliwości: Zaklęcie odbija się do najbliższego gotowego Znaku Złośliwości (odbicia zadają 70% obrażeń minionom).
W: Zniekształcenie
Doskakuje w wybrane miejsce, zadając obrażenia magiczne wszystkim pobliskim jednostkom w momencie przybycia. Ponowne rzucenie Zniekształcenia w ciągu kilku sekund sprawia, że LeBlanc
wraca na początkową pozycję.
- Koszt many: 70/80/90/100/110
- Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund
Doskakuje w wybrane miejsce, zadając 70/100/130/160/190 85/125/165/205/245 (+0,4 0,6 AP) obrażeń magicznych pobliskim jednostkom.
Przez kolejne 4 sekundy może aktywować umiejętność ponownie, aby wrócić na początkową pozycję.
E: Eteryczne łańcuchy
Wystrzeliwuje iluzoryczne łańcuchy w wybranym kierunku, zadając obrażenia i krępując pierwszy trafiony cel. Jeśli cel przez chwilę pozostanie skrępowany, otrzyma dodatkowe obrażenia i zostanie unieruchomiony.
- Koszt many: 40
- Cooldown:
14/12,5/11/9,5/814/13,25/12,5/11,75/11 sekund
Wystrzeliwuje łańcuchy, zadając 40/65/90/115/140 (+0,5 AP) obrażeń magicznych i krępując pierwszy trafiony cel.
Jeśli cel pozostanie skrępowany przez 1,5 sekundy, zostaje unieruchomiony na 1,5 sekundy i otrzymuje 40/65/90/115/140 (+0,5 AP) dodatkowych obrażeń magicznych.
R: Naśladowca
LeBlanc na krótki czas staje się niewidzialna, tworząc swojego naśladowcę, i rzuca potężniejszą wersję jednej ze swoich podstawowych umiejętności. Naśladowca istnieje jedynie kilka chwil i znika po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń od bohaterów lub wież.
Podwójne użycie superumiejętności LeBlanc powoduje pojawienie się Naśladowcy w wybranym miejscu. W pełni uformowany Naśladowca rusza w kierunku najbliższego widocznego wrogiego bohatera, rzucając niezadającą obrażeń wersję ostatniej użytej przez LeBlanc umiejętności.
- Cooldown: 54/42/30 sekund
LeBlanc kopiuje jedną ze swych umiejętności i tworzy swojego naśladowcę, aby z nią ją rzucił. Naśladowca trwa 2,5 sekundy.
R+Q
Zadaje 150/275/400 (+0,6 AP) obrażeń magicznych.
R+W
Zadaje 125/225/325 (+0,5 AP) obrażeń magicznych.
R+E
Zadaje 100/160/220 (+0,4 AP) obrażeń magicznych.
Użycie umiejętności na sobie przywołuje Cień Róży.
Cień Róży
Osobny cooldown: 150 sekund
Naśladowca pojawia się w wybranej lokalizacji i zbliża się do najbliższego widzialnego wrogiego bohatera, a następnie rzuca fałszywą wersję ostatniej umiejętności LeBlanc.
Naśladowca trwa dłużej, ale nie może być kontrolowany.