Mamy pierwsze szczegóły dotyczące reworku Katariny!
Zachęcam do wbicia na stronę główną! Za chwilę powinno być więcej info o wszystkich reworkach jak również filmy, pełne opisy etc!
Cele
- Taktyczna gra i możliwość kontrowania: Katarina i jej przeciwnicy powinni wyczuć odpowiedni moment w walce między sobą, aby przechylić szalę zwycięstwa na własną korzyść. Mamy nadzieję, że teraz przeciwnicy Katariny będą musieli zrobić coś innego, aniżeli tylko zachować swoje CC, żeby natychmiast ją zatrzymać.
- Interakcja podczas laneningu: chcemy, aby gra na linii Katariną była bardziej dynamiczna; aby musiała podejmować większe ryzyko, wskakując w zasięg wroga i uciekając.
- Doskonalenie: kiedy gramy Katariną, powinniśmy czuć niezwykła dynamikę i unikatowy styl gry, aby tworzyć niesamowite comba.
Szczegóły reworku
- Sztylet Katariny [Q] upada na ziemię, gdy przestaje się odbijać.
- Sinster Steel [W] zostaje zastąpione umiejętnością, która będzie umożliwiała przesunięcie sztyletu w miejsce, w którym stoi Katarina (po krótkim opóźnieniu) – tak, aby mogła później doskoczyć do tego sztyletu.
- Katarina może używać Shunpo [E] do swoich sztyletów. Kiedy Katarina dotyka sztyletu lub używa na nim Shunpo, to cooldown tej umiejętności spada do 0, a Katarina zadaje ogromne obrażenia obszarowe wokół siebie.
Dodatkowo:
- Katarina może decydować, z której strony celu wyląduje po użyciu [E] – a nie jak teraz: zawsze za nim. Możemy to kontrolować za pomocą myszki.
- [Q] upada 350 jednostek za głównym celem.