League of Legends r.

Rework Akali – przeliczniki

Czas poznać przeliczniki nowej Akali! Będzie OP czy może Riot zdecydował się wydać ją ze "słabszymi" przelicznikami?

Statystyki bazowe

  • Bazowe HP: 550
  • Przyrost HP: 85
  • Energia: 200
  • Regeneracja HP: 0.7
  • Przyrost regeneracji HP: 0.1
  • Bazowe AD: 64.4
  • Przyrost AD: 3.3
  • Pancerz: 23
  • Przyrost pancerza: ~
  • Odporność na magię: 32
  • Przyrost MR: 1.25
  • Zasięg autoataku: 125
  • Prędkość ruchu: 345
  • Bazowy AS: 0.625
  • Przyrost AS za poziom: 3.2

Umiejętnosci:

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: PIĘTNO ZABÓJCZYNI

Zadanie obrażeń bohaterowi za pomocą umiejętności tworzy wokół niego pierścień.

Kiedy pierścień się tworzy, Akali zyskuje krótkotrwałą premię do prędkości ruchu w jego kierunku. Gdy Akali do niego wkroczy, otrzyma kolejną premię do prędkości ruchu, tym razem w kierunku wroga.

Wejście do pierścienia również wzmacnia jej kamę. Jej następny AA będzie mieć podwojony zasięg i zada [39-180 zależy od poziomu](+90% bonusowego AD)(+70% AP) bonusowych magicznych obrażeń. Atak przywraca również [10 – 30 zależy od poziomu] energii.

Q: TECHNIKA PIĘCIU CIĘĆ

  • CD: 1.5s
  • Koszt: 100/95/90/85/80 energii

Akali rzuca pięć kunaiów, które lecą wąskim łukiem, zadając 25/50/75/100/125 (+ 130% całkowitego AD)(+50% AP) magicznych obrażeń wrogom znajdującym się bezpośrednio przed nią i spowalniając tych znajdujących się na granicy zasięgu.

Jeśli zostaną rzucone na prawie maksymalnej ilości energii, Akali uleczy się o [5-20 zależy od poziomu] (+ 80% całkowitego AD) (+ 20% AP).

Na 5. poziomie Technika Pięciu Cięć zadaje (+ 65% całkowitego AD)(+25% AP obrażeń stworom i potworom.

W: OSŁONA ZMIERZCHU

  • CD: 17/15.5/14/12.5/11
  • Koszt: ODNAWIA 40/50/60/70/80 energii

Akali przywraca energię i tworzy chmurę dymu, która powoli rozprzestrzenia się na obszarze w kształcie pierścienia. Znajdując się w dymie, Akali jest ukryta i ma zwiększoną prędkość ruchu o 20/25/30/35/40%.

Będąc ukrytą, Akali jest niewidoczna i nie może zostać ujawniona ani namierzona umiejętnościami bądź atakami, włącznie z wieżami.

Osłona Zmierzchu pozostaje 5/5.5/6/6.5/7 sekund. Akali może kilka razy wyjść z chmury dymu, aby nieznacznie wydłużyć czas działania Osłony Zmierzchu (o 0.5 sekundy, do maks. 8 sekund trwania).

E: SALTO SHURIKENA

  • CD: 16/14.5/13/11.5/10 sekund
  • Koszt: 30 energii

Akali wykonuje salto w tył i rzuca shuriken przed siebie, oznaczając pierwszego trafionego wroga i zadając mu 60/90/120/150/180 (+50% bonusowego AD) obrażeń. Shuriken może również trafić i oznaczyć chmurę dymu z Osłony Zmierzchu.

Akali może ponownie użyć Salta Shurikena, aby doskoczyć do oznaczonego celu, zadając obrażenia przeciwnikom, którzy znajdują się na jej drodze.

R: SKRYTOBÓJCZE WYKOŃCZENIE

  • CD: 120/100/80 sekund
  • Koszt: 0

Akali doskakuje do dwóch razy, z krótką przerwą pomiędzy.

Pierwszy doskok zadaje obrażenia fizyczne równe 120/180/240 (+50% bonusowego AD) i ogłusza na 0.5 sekundy.

Drugi zadaje  120/180/240 (+30% AP) do 300/450/600 (90% AP) obrażeń magicznych, zależne od brakującego zdrowia wroga.