Statystyki bazowe
- Bazowe HP: 550
- Przyrost HP: 85
- Energia: 200
- Regeneracja HP: 0.7
- Przyrost regeneracji HP: 0.1
- Bazowe AD: 64.4
- Przyrost AD: 3.3
- Pancerz: 23
- Przyrost pancerza: ~
- Odporność na magię: 32
- Przyrost MR: 1.25
- Zasięg autoataku: 125
- Prędkość ruchu: 345
- Bazowy AS: 0.625
- Przyrost AS za poziom: 3.2
Umiejętnosci:
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: PIĘTNO ZABÓJCZYNI
Zadanie obrażeń bohaterowi za pomocą umiejętności tworzy wokół niego pierścień.
Kiedy pierścień się tworzy, Akali zyskuje krótkotrwałą premię do prędkości ruchu w jego kierunku. Gdy Akali do niego wkroczy, otrzyma kolejną premię do prędkości ruchu, tym razem w kierunku wroga.
Wejście do pierścienia również wzmacnia jej kamę. Jej następny AA będzie mieć podwojony zasięg i zada [39-180 zależy od poziomu](+90% bonusowego AD)(+70% AP) bonusowych magicznych obrażeń. Atak przywraca również [10 – 30 zależy od poziomu] energii.
Q: TECHNIKA PIĘCIU CIĘĆ
- CD: 1.5s
- Koszt: 100/95/90/85/80 energii
Akali rzuca pięć kunaiów, które lecą wąskim łukiem, zadając 25/50/75/100/125 (+ 130% całkowitego AD)(+50% AP) magicznych obrażeń wrogom znajdującym się bezpośrednio przed nią i spowalniając tych znajdujących się na granicy zasięgu.
Jeśli zostaną rzucone na prawie maksymalnej ilości energii, Akali uleczy się o [5-20 zależy od poziomu] (+ 80% całkowitego AD) (+ 20% AP).
Na 5. poziomie Technika Pięciu Cięć zadaje (+ 65% całkowitego AD)(+25% AP obrażeń stworom i potworom.
W: OSŁONA ZMIERZCHU
- CD: 17/15.5/14/12.5/11
- Koszt: ODNAWIA 40/50/60/70/80 energii
Akali przywraca energię i tworzy chmurę dymu, która powoli rozprzestrzenia się na obszarze w kształcie pierścienia. Znajdując się w dymie, Akali jest ukryta i ma zwiększoną prędkość ruchu o 20/25/30/35/40%.
Będąc ukrytą, Akali jest niewidoczna i nie może zostać ujawniona ani namierzona umiejętnościami bądź atakami, włącznie z wieżami.
Osłona Zmierzchu pozostaje 5/5.5/6/6.5/7 sekund. Akali może kilka razy wyjść z chmury dymu, aby nieznacznie wydłużyć czas działania Osłony Zmierzchu (o 0.5 sekundy, do maks. 8 sekund trwania).
E: SALTO SHURIKENA
- CD: 16/14.5/13/11.5/10 sekund
- Koszt: 30 energii
Akali wykonuje salto w tył i rzuca shuriken przed siebie, oznaczając pierwszego trafionego wroga i zadając mu 60/90/120/150/180 (+50% bonusowego AD) obrażeń. Shuriken może również trafić i oznaczyć chmurę dymu z Osłony Zmierzchu.
Akali może ponownie użyć Salta Shurikena, aby doskoczyć do oznaczonego celu, zadając obrażenia przeciwnikom, którzy znajdują się na jej drodze.
R: SKRYTOBÓJCZE WYKOŃCZENIE
- CD: 120/100/80 sekund
- Koszt: 0
Akali doskakuje do dwóch razy, z krótką przerwą pomiędzy.
Pierwszy doskok zadaje obrażenia fizyczne równe 120/180/240 (+50% bonusowego AD) i ogłusza na 0.5 sekundy.
Drugi zadaje 120/180/240 (+30% AP) do 300/450/600 (90% AP) obrażeń magicznych, zależne od brakującego zdrowia wroga.