League of Legends r.

Rell – przeliczniki

Spójrzmy na przeliczniki Rell.

Zobacz też:

Rell – umiejętności w grze

Rell – przeliczniki

Statystyki podstawowe

  • Bazowa mana: 350
  • Mana na poziom: 45
  • Bazowe HP: 540
  • HP na poziom: 90
  • Regeneracja HP: 7
  • Regeneracja HP na poziom: 0,11
  • Bazowa MR: 32,1
  • MR na poziom: 1,25
  • Bazowe AD: 55
  • AD na poziom: 3
  • Bazowy pancerz: 35
  • Pancerz na poziom: 3
  • Prędkość ruchu: 335
  • Prędkość ataku na poziom: 2
  • Zasięg ataku: 175

Break the Mold (pasyw)

Rell ma znacznie obniżoną prędkość ataku, ale za pomocą ataków wykrada 10% pancerza i odporności na magię oraz zadaje dodatkowe obrażenia magiczne o wartości 8-16 (zależnie od poziomu) + ilość wykradniętego pancerza i odporności na magię.

Zawsze wykrada przynajmniej 5-12 pancerza i MR (mniej przeciwko minionom).

Rell może kraść odporność z wielu celów, by stać się ekstremalnie tanky.

Shattering Strike (Q)

Mana: 50.
Cooldown: 9/8/7/6/5 sekund.

Rell dźga w przód swoją lancą, rozbijając każdą tarczę i zadając 35/52,5/70/87,5/105 (+25% AP) obrażeń magicznych każdemu trafionemu wrogowi. Pierwszy trafiony przeciwnik otrzymuje zwiększone obrażenia: 70/105/140/175/210 (+50% AP) i otrzymuje efekt wykradnięcia pancerza i MR z pasywu Break the Mold.

Jeśli Rell ma sojusznika powiązanego umiejętnością Attract and Repel (E), ona i sojusznik odzyskują zdrowie po każdym trafieniu bohatera tą umiejętnością w wysokości 10/15/20/25/30 (+30% AP) + 5% brakującego zdrowia.

Ferromancy: Crash Down (W1)

Mana: 40.
Cooldown: 11 sekund.

(Można rzucić, tylko dosiadając wierzchowca).

Rell wyskakuje w powietrze i przekształca swojego wierzchowca w ciężki pancerz, zyskując potężną tarczę o wartości 40/70/100/730/160 (+13% zdrowia) utrzymującą się, dopóki nie zostanie zniszczona lub dopóki Rell ponownie nie dosiądzie wierzchowca. Lądując, Rell wyrzuca w powietrze wszystkich wrogów wokół na 1 sekundę i zadaje im obrażenia magiczne w wysokości 70/105/140/175/210 (+40% AP). Podczas transformacji Rell może użyć umiejętności Attract and Repel (E) oraz Magnet Storm (R).

W pancerzu Rell ma zwiększoną wytrzymałość (10% więcej pancerza i 10% więcej odporności na magię), mniejszą prędkość ruchu (250 jednostek) oraz limit prędkości ruchu. Po transformacji ta umiejętność zmienia się w Ferromancy: Mount Up.

Ferromancy: Mount Up (W2)

Mana: 40.
Cooldown: 11 sekund.

(Można użyć, tylko mając pancerz) Rell rzuca się naprzód i przekształca swój pancerz w wierzchowca, zyskując 15% dodatkowej prędkości ruchu na 3,5 sekundy, jeśli zmierza w kierunku wrogów. Podczas następnego ataku Rell szarżuje na wroga, aby zadać 10/25/40/55/70 (+30% AP) dodatkowych obrażeń magicznych i przerzucić go przez ramię.

Rell dysponuje większą prędkością ruchu (o 5-15%), gdy dosiada wierzchowca. Po transformacji ta umiejętność zmienia się w Ferromancy: Crash Down.

Attract and Repel (E)

Mana: 40.
Cooldown: 18/15,5/14/12,5/11 sekund.

Rell magnetycznie wiąże element swojego pancerza z wybranym sojuszniczym bohaterem, zapewniając mu dodatkowe 10% pancerza i 10% odporności na magię, gdy znajduje się w pobliżu. Ta część umiejętności jest darmowa, ale ma 3 sekundy cooldownu.

Rell może ponownie użyć tej umiejętności, aby zerwać tę więź, tym samym ogłuszając wszystkich wrogów znajdujących się wokół oraz pomiędzy nią i powiązanym sojusznikiem i zadając im 80/120/160/200/240 (+30% AP) obrażeń magicznych.

Rell może kliknąć na siebie, by  zerwać więź. Więź znika przy maksymalnym zasięgu, ale automatycznie się odnawia po zbliżeniu się do sojusznika.

Magnet Storm (R)

Mana: 100.
Cooldown: 120/100/80 sekund.

Rell wpada w magnetyczną furię, powodując szarpnięcie pobliskich wrogów w swoją stroną. Następnie tworzy wokół siebie pole grawitacyjne, przyciągając znajdujących się w pobliżu wrogów przez 2 sekundy i zadając 120/200/280 obrażeń magicznych. Pole nie zakłóca innych działań jej wrogów.

Nowa postać – kiedy?

Nowa postać zostanie wydana w patchu 10.25. Patch 10.25 jest planowany na środę, 9 grudnia 2020 r.