Pierwszego kwietnia prawdopodobnie do gry zawita tryb Ultra Rapid Fire. Będzie to prawdziwa gratka dla każdego z graczy. Jedne postacie w tryb trybie będą grosze, a inne lepsze. Ten artykuł z pewnością pomoże Wam wybrać bohatera, dzięki któremu rozniesiecie przeciwnika w pył. Jednak na początek przypomnijmy sobie o co chodzi w tym trybie
Zobacz również:
Zasady U.R.F
- Koszty many i energii: Koszt wszystkich umiejętności zredukowany do 0
- Czas odnowienia: Zmniejszony o 80% na umiejętności, użytkowe funkcje przedmiotów i czary przywoływacza.
- Prędkość poruszania się: +60 dla każdego bohatera
- Wytrzymałość: +25% dla wszystkich bohaterów
- Bonusy prędkości ataku: Premie dawane przez przedmioty/umiejętności zwiększone o 100% na bohaterach walczących z dystansu
- Obrażenia od ataków krytycznych: Zwiększone o 25% na podstawowe ataki bohaterów walczących z dystansu
- Zdobywanie złota: +500% wartości normalnie uzyskiwanej na Summoner’s Rift
Kandydaci do bycia OP
- Alistar – niemalże nieprzerwane CC z [Q] oraz [W]
- Brand – permacombo! Blaze it!
- Ezreal – niezwykła mobilność oraz możliwość ciągłego castowania skillshotów
- Hecarim – tak zwany helikopter w trybie U.R.F – ciągle przyspieszenie i Q co sekundę
- LeBlanc – juke, juke, juke
- Lee Sin – ta mobilność, te pościgi, te wybuchy
- Lux – możliwość niemalże nieustannego unieruchomienia przeciwnika na długi dystans
- Kayle – ciągle spowolnienie i nieśmiertelność co kilka sekund
- Karma – perm slow, tarcza i obrażenia 🙂
- Nidalee – dzida, dzida dzida
- Maokai – 20 sadzonek w krzakach? No problem
- Morgana – permaklatka [Q]
- Sona – niezwykle malutkie cooldowny sprawią, że może ona co chwila wykorzystywać swoją umiejętność bierną. Zbudowana na AP sieje pogrom
- Riven – chryste panie milion skoków i dashy
- Ryze – w połączeniu z pasywem niemalże non stop może wyprowadzać kombinacje ataków, również nie ogranicza go mana
- Shaco – niemalże można mieć nieprzerwanie [Q]
- Skarner – podobna zasada do Hecarima
- Zed – w normalnym trybie może ograć niemalże każdego, a z niższymi cooldownami i brakiem many – bajka
- Ziggs – można zaspamować przeciwnika czarami na długi dystans o niskim cooldownie
A Waszym zdaniem kto ma szanse, aby zabłysnąć w tym trybie?