r.

Przygotuj się na U.R.F – jakie postaci będą OP?

Pierwszego kwietnia prawdopodobnie do gry zawita tryb Ultra Rapid Fire. Będzie to prawdziwa gratka dla każdego z graczy. Jedne postacie w tryb trybie będą grosze, a inne lepsze. Ten artykuł z pewnością pomoże Wam wybrać bohatera, dzięki któremu rozniesiecie przeciwnika w pył. Jednak na początek przypomnijmy sobie o co chodzi w tym trybie

Zobacz również:

Zasady U.R.F

  • Koszty many i energii: Koszt wszystkich umiejętności zredukowany do 0
  • Czas odnowienia: Zmniejszony o 80% na umiejętności, użytkowe funkcje przedmiotów i czary przywoływacza.
  • Prędkość poruszania się: +60 dla każdego bohatera
  • Wytrzymałość: +25% dla wszystkich bohaterów
  • Bonusy prędkości ataku: Premie dawane przez przedmioty/umiejętności zwiększone o 100% na bohaterach walczących z dystansu
  • Obrażenia od ataków krytycznych: Zwiększone o 25% na podstawowe ataki bohaterów walczących z dystansu
  • Zdobywanie złota: +500% wartości normalnie uzyskiwanej na Summoner’s Rift

Kandydaci do bycia OP

Alistar_SquareBrandEzreal1HecarimLeblancLeeSin_Square_0LuxKayle0KarmaMaokai0MorganaNidaleeSquareSonaRyzeRivenShacoSkarnerSquareZedZiggsSquare (2)

  • Alistar – niemalże nieprzerwane CC z [Q] oraz [W]
  • Brand – permacombo! Blaze it!
  • Ezreal – niezwykła mobilność oraz możliwość ciągłego castowania skillshotów
  • Hecarim – tak zwany helikopter w trybie U.R.F – ciągle przyspieszenie i Q co sekundę
  • LeBlanc – juke, juke, juke
  • Lee Sin – ta mobilność, te pościgi, te wybuchy
  • Lux – możliwość niemalże nieustannego unieruchomienia przeciwnika na długi dystans
  • Kayle – ciągle spowolnienie i nieśmiertelność co kilka sekund
  • Karma – perm slow, tarcza i obrażenia 🙂
  • Nidalee – dzida, dzida dzida
  • Maokai – 20 sadzonek w krzakach? No problem
  • Morgana – permaklatka [Q]
  • Sona – niezwykle malutkie cooldowny sprawią, że może ona co chwila wykorzystywać swoją umiejętność bierną. Zbudowana na AP sieje pogrom
  • Riven – chryste panie milion skoków i dashy
  • Ryze – w połączeniu z pasywem niemalże non stop może wyprowadzać kombinacje ataków, również nie ogranicza go mana
  • Shaco – niemalże można mieć nieprzerwanie [Q]
  • Skarner – podobna zasada do Hecarima
  • Zed – w normalnym trybie może ograć niemalże każdego, a z niższymi cooldownami i brakiem many – bajka
  • Ziggs – można zaspamować przeciwnika czarami na długi dystans o niskim cooldownie

A Waszym zdaniem kto ma szanse, aby zabłysnąć w tym trybie?