Największą uwagę otrzymuje dwójka bohaterów:
Jinx – Poszukujemy dobrej umiejętności, która mogłaby trafić krytycznie, ale najlepszym kandydatem wydaje się być jej W – Zap!. Najprawdopodobniej potrzebujemy nieco więcej czasu niż zwykle, aby odpowiednio to zbalansować. Na ten moment usunięto możliwość trafienia krytycznie.
Lux – Zmiany co do cooldownu ulta Lux możecie zobaczyć o tu!
Graves – Usuwamy MR z jego Rozpędu [E]. (Tutaj przeczytacie o jego sytuacji!)
Oprócz tego, w komentarzach Riotowiec odpowiada na kilka innych pytań:
Jakieś zmiany dla…
Barda – Za słaby w early. Testujemy kilka rzeczy, które mogą mu dopomóc.
Kassadina – Nieco więcej siły w mid/late game.
Katariny – Zastanawiamy się nad daniem przeciwnikom więcej możliwości pokonania jej w early/mid game.
Aatroxa – Na topie jest w porządku, jednak jako jungler potrzebuje pomocy.
Masterek – Nic nowego, omawiamy kilka szczegółów, jak to ma wyglądać.
Wiadomo coś nowego o…
Następnej aktualizacji po tankach – jeszcze nie ustaliliśmy, jaka klasa dostanie reworka po tankach, ale Obrońcy wydają się być najbliższą opcją.
Co myślicie o najnowszych przemyśleniach? Może macie inne propozycje dla zmiany balansu, oprócz usunięcia Yasuo? Napiszcie w komentarzach!