r.

Przedsezonowe zmiany dla junglerów

Meddler zdradził nieco szczegółów na temat zmian w przedsezonie, które obejmą junglę. Zobacz, jakiego przedmiotu prawdopodobnie nie będzie w sezonie 6, ale jaki być może zostanie przywrócony!

Na oficjalnym forum LoL-a jeden z użytkowników zarzucił, że przez cały sezon Nóż Kłusownika Poacher's_Knife_item był zupełnie bezużyteczny. Sprawą zainteresował się Meddler:

“To prawda – pomijając okazjonalne jego wykorzystanie w naprawdę niewielu przypadkach. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że go usuniemy w przedsezonie przy okazji zmian w przedmiotach.

 

Dodał również:

“Chcieliśmy wypróbować przedmiot, który dokładnie sygnalizuje ścisły zamiar counterjunglowania i daje do tego odpowiednie możliwości i siłę (w przeciwieństwie do przedmiotów, które są dobre do counterjunglowania, ale mają też inne zastosowania – jak buty). Okazuje się jednak, że to zbyt wąska przestrzeń, jak na przedmiot, ponieważ doprowadził on nieraz do porażki danego junglera z powodu early game. Chcemy, aby działania z tej fazy gry się liczyły, ale nie decydowały o wyniku gry, a Nóż Kłusownika stwarza ryzyko, że któraś drużyna za bardzo i za szybko się wysnowballuje.”

 

Zapytany o inne zmiany w itemach, odpowiedział:

“Nie jesteśmy jeszcze pewni co do innych przedmiotów. Obecnie eksperymentujemy z wieloma rzeczami, zajmie to jednak chwilę, aż przekonamy się o ich użyteczności.

Mogę jednak wspomnieć o jednej rzeczy, ponieważ widziałem duże zainteresowanie tą kwestią. Chcemy stworzyć alternatywną wersję Wezwania Kata 3123 (legendarny przedmiot AD z unikalnymi Głębokimi Ranami). Jest jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek obietnice co do jego powrotu, ale mogę powiedzieć, że zastanawiamy się nad tym.”

 

Dla przypomnienia: Wezwanie Kata 3123 dodawało +25 punktów obrażeń od ataku oraz +25% szansy na trafienie krytyczne. Ponadto, posiadało unikalne działanie – Głębokie Rany, które były zadawane bohaterom przy podstawowych atakach i osłabiały ich efekty lecznicze oraz regenerację o 50% na 1,5 sekundy przy trafieniu.

Meddler poruszył dokładniej kwestię właśnie Głębokich Ran:

“Obecnie uważamy, że Głębokie Rany mają przydatną funkcję kontroli uzdrawiania/regeneracji, ale możliwe, że oferowaliśmy ją w nieprawidłowy sposób. Dla osób zaczynających grę procentowa wartość może nie być odpowiednia, -50% to ogromna różnica, która sprawia, że postacie z dużym uzdrawianiem kończą grę naprawdę słabo. Zmniejszenie wartości procentowej i redukcji uzdrowienia/regeneracji mogłaby być odpowiednia.

Ponieważ wielu bohaterów mogło zadawać Głębokie Rany, usunęliśmy te zdolności niektórym z nich, gdyż nieraz wyglądało to tak, że match-up był już decydujący przy wyborze bohatera. Nadal się zastanawiamy, czy istnieją jakiekolwiek pozytywne punkty Głębokich Ran (ponieważ np. wciąż istnieje problem ich regularnej aplikacji na linii).”

 

Niestety albo stety, pracownik Riotu stwierdził też, że nie planuje się większych zmian dla junglerów:

Znacznie mniej skupiamy się teraz na jungli, porównując z poprzednimi przedsezonami. Owszem, pojawią się jakieś poprawki, lecz raczej nic wielkiego na miarę zeszłego roku.

Szczegóły naszej pracy zostaną ogłoszone, kiedy będziemy ich bardziej pewni (na razie prowadzimy wiele eksperymentów w tej kwestii).”

 

Jak Wam się podobają takie pomysły Riotu? Interesują Was zmiany w jungli, czy raczej preferujecie granie na alejach?

 

Źródło: http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/gameplay-balance/EPagjHFZ-poachers-has-been-useless-for-the-entire-season