Kiedyś to było, prawda? Lubię sobie czasem odrobinę powspominać stare czasy, kiedy zaczynałem grać w LoL-a. Do teraz znam na pamięć większość przedmiotów oraz schematy ich budowy. Zapewne spora ilość graczy z długim stażem też dobrze wspomina poprzednie sezony. Dlatego dzisiaj w ramach wspomnień rzucimy okiem na przedmioty, za którymi tęsknimy najbardziej.
Ancient Pocket Watch
- Statystyki: +5 prędkości ruchu
- Unikalne Teleportuje Twojego bohatera do danego celu (120 sekund odnowienia)
- Mógł być zakupiony za 1500 złota
- Został usunięty z gry, lecz powrócił pod postacią teleportu
Bag of Tea
- Przywraca 400 pkt. zdrowia i 200 pkt. many w ciągu 10 sekund. Można je użyć jedynie po zdobyciu zabójstwa na wrogim bohaterze
- Był przedmiotem użytkowym
Kamień Filozoficzny
Statystyki
- +7 regeneracji zdrowia
- +9 regeneracji many
Bierne
- Unikalne – Transmutacja: +5 sztuk złota co 10 sek
Berło Otchłani
Statystyki
- +10% skrócenia czasu odnowienia
- +100% podstawowej regeneracji zdrowia
- +65 odporności na magię
- +300 zdrowia
- Unikalna aura: Pobliscy wrodzy bohaterowie otrzymują 10% więcej obrażeń magicznych
Bliźniacze Cienie
Statystyki
- +60 mocy umiejętności
- +10% skrócenie czasu odnowienia
- +7% prędkości ruchu
- Unikalne użycie: Przyzywa 2 Upiorne Duchy, które gonią pobliskich wrogich bohaterów. Jeśli Duchy dotrą do celu, ujawnią go i Nawiedzą. Nawiedzeni wrogowie zostają o 40% na maks. 5 sek. w zależności od tego, jak daleko zawędrowały duchy. (90 sek. odnowienia).
Boski miecz
Statystyki
- +45% prędkości ataku
Cud Eleisy
Statystyki
- +10 regeneracji zdrowia
- +15 regeneracji many
Całun Duszy
Statystyki
- +520 zdrowia
Aura
- Unikalne: Bohaterowie w pobliżu otrzymują +10% skrócenie czasu odnowienia i +12 regeneracji many (Zasięg: 1200)
Duch Pradawnego Golema
Statystyki
- +200 zdrowia, + 20 pancerza, 20 pancerza, + 25% premii do zdrowia, +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne – Wysysające Kolce Atakujące potwory tracą 5% maksymalnej ilości zdrowia w ciągu 3 sekund (do 195 pkt.). Korzystający z niej zdobywa +60 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sekund i +45 pkt. regeneracji many co 5 sek podczas walki z potworami.
- Unikalne – Konserwacja Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota, w zależności od tego, kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
- Użycie: Umieszcza niewidzialny Totem Ukrycia, który odkrywa pobliski obszar przez 180 sekund (180 sekund odnowienia
Duch Upiornego Widma
Statystyki
- +50 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne – Wchłonięcie Ducha: Zapewnia 2 pkt. mocy umiejętności za każdego zabitego potwora dużego lub potężnego. (Maks.: 30)
- Unikalne – Rzeźnik: Obrażenia zadawane potworom są zwiększone o 30%. Ponadto 6% obrażeń jest zamieniane na pkt. zdrowia, zaś 3% – na manę.
- Unikalne – Konserwacja: Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota, w zależności od tego kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
Ograniczenie do 1 przedmiotu zwiększającego przychód złota
Duch Starszego Jaszczura
Statystyki
- +30 obrażeń ataku, +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne – Spopielenie: Przy zadaniu obrażeń fizycznych zadaje 16-50 (zależnie od poziomu) pkt. nieuchronnych obrażeń przez 3 sek.
- Unikalne – Rzeźnik: Obrażenia zadawane potworom są zwiększone o 30%. Ponadto 6% obrażeń jest zamieniane na pkt. zdrowia, zaś 3% – na manę
- Unikalne – Konserwacja: Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota, w zależności od tego, kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
Ograniczenie do 1 przedmiotu zwiększającego przychód złota
Dzika Flara
Statystyki
- +30% prędkości ataku
- +12 obrażeń ataku
Bierne
- Unikalne Bierne – Okaleczenie Podstawowe ataki zadają dodatkowe (25 + liczba ładunków Dzikości) obrażenia magiczne (300% w przypadku stworów i potworów) i przywracają 10 pkt. zdrowia przy trafieniu. Zabójstwa, asysty i zabójstwa dużych potworów dają ładunki Dzikości.
- Unikalne Bierne – Otrzymujesz 30% więcej złota od potworów
Zefir
Statystyki
- +25 obrażeń ataku, +50% prędkości ataku, +10% prędkości ruchu, +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne – Nieustępliwość: Czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, strachu, uciszeń, oślepień i unieruchomień zostaje skrócony o 35%.
Wola Starożytnych
Statystyki
- +80 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne – Czysta Krew Twoje umiejętności bohaterów uzdrawiają cię o 15% zadanych obrażeń (5% w przypadku umiejętności obszarowych)
Runiczny Bastion
Statystyki
- +300 zdrowia, +300 zdrowia, +30 odporności na magię
- Unikalne – Legion: Pobliscy sojusznicy otrzymują +10 pkt. pancerza, +25 pkt. odporności na magię oraz +10 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sek. Ten efekt jest o 50% silniejszy dla sojuszniczych stworów.
Pożeracz
Statystyki
- +40% prędkości ataku, +30 obrażeń magicznych przy trafieniu
- Bierne unikalne: Pożeracz – Zabójstwa i asysty zapewniają ładunki Pożeracza oraz zwiększają tym samym obrażenia magiczne przy trafieniu o +1. Podczas kumulowania ładunków towarzyszy nam Duchowy Pies, który rośnie wraz z ich ilością.
Herold Zeke’a
Statystyki
- +250 zdrowia
- +20% skrócenia czasu odnowienia
Aura
- Unikalne: Pobliscy sojuszniczy bohaterowie otrzymują premię +10% do kradzieży życia oraz +20 pkt. obrażeń od ataku
Objęcie Ognia
Statystyki
- +120 mocy umiejętności
- +10% skrócenia czasu odnowienia
Użycie
- Unikalne: Zadaje obrażenia magiczne w wysokości 15% maksymalnego zdrowia wybranego bohatera oraz sprawia, że cel otrzymuje zwiększone obrażenia magiczne o 20% przez 4 sekundy. (90 sekund czasu odnowienia)
Odłamek Prawdziwego Lodu
Statystyki
- +45 mocy umiejętności
Użycie
- Unikalne: Otacza sojuszniczego bohatera zamiecią śnieżną która przez 4 sekundy zmniejsza prędkość ruchu pobliskich wrogów o 30%. (60 sekund czasu odnowienia)
Bierne
- Unikalne – Szczęśliwy Cień: Otrzymujesz dodatkowe 4 sztuki złota na 10 sekund
Aura
- Unikalne – Zakrzywienie Many: Pobliscy sojuszniczy bohaterowie otrzymują +5 regeneracji many
Okultystyczny Miecz
Statystyki
- +10 pkt. obrażeń od ataku
Bierne
- Unikalne: Daje +5 pkt. obrażeń od ataku za każdy ładunek oraz posiada 5 ładunków przy pierwszym zakupie. Otrzymujesz 2 ładunki za zabicie lub 1 ładunek za asystę (maks. 20 ładunków). W razie śmierci traci się połowę ładunków. Przy 20 ładunkach otrzymujesz +20% do prędkości ataku
Serce ze Złota
Statystyki
- +200 zdrowia
Bierne
- Unikalne: Otrzymujesz +5 sztuk złota na 10 sekund
Siła Natury
Statystyki
- +40 regeneracji zdrowia
- +76 odporności na magię
- +8% prędkości ruchu
Bierne
- Unikalne: Zyskujesz regenerację zdrowia równą 1.75% maksymalnego zdrowia
Zaraza
Statystyki
- +45% prędkości ataku
- +25 mocy umiejętności
Bierne
- Unikalne: Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 15 (+10% mocy umiejętności) pkt. przy trafieniu.
- Unikalne: Twoje podstawowe ataki zmniejszają na 4 sek. odporność na magię o 8 (efekt ten kumuluje się do 7 razy) przy trafieniu.
Włócznia Atmy
Statystyki
- +45 pancerza
- +15% szans na trafienie krytyczne
Bierne
- Unikalne Zadajesz dodatkowe obrażenia ataku równe 1,5% maksymalnego zdrowia.