League of Legends r.

Przedmioty, za którymi tęsknimy najbardziej

Kiedyś to było, prawda? Lubię sobie czasem odrobinę powspominać stare czasy, kiedy zaczynałem grać w LoL-a. Do teraz znam na pamięć większość przedmiotów oraz schematy ich budowy. Zapewne spora ilość graczy z długim stażem też dobrze wspomina poprzednie sezony. Dlatego dzisiaj w ramach wspomnień rzucimy okiem na przedmioty, za którymi tęsknimy najbardziej.

acn

Ancient Pocket Watch

  • Statystyki: +5 prędkości ruchu
  • Unikalne Teleportuje Twojego bohatera do danego celu (120 sekund odnowienia)
  • Mógł być zakupiony za 1500 złota
  • Został usunięty z gry, lecz powrócił pod postacią teleportu

Bag of Tea 

  • Przywraca 400 pkt. zdrowia i 200 pkt. many w ciągu 10 sekund. Można je użyć jedynie po zdobyciu zabójstwa na wrogim bohaterze
  • Był przedmiotem użytkowym

Kamień Filozoficzny

Statystyki

  • +7 regeneracji zdrowia
  • +9 regeneracji many

Bierne

  • Unikalne – Transmutacja: +5 sztuk złota co 10 sek

Berło Otchłani 

Statystyki

  • +10% skrócenia czasu odnowienia
  • +100% podstawowej regeneracji zdrowia
  • +65 odporności na magię
  • +300 zdrowia
  • Unikalna aura: Pobliscy wrodzy bohaterowie otrzymują 10% więcej obrażeń magicznych

Bliźniacze Cienie 

Statystyki

  • +60 mocy umiejętności
  • +10% skrócenie czasu odnowienia
  • +7% prędkości ruchu
  • Unikalne użycie: Przyzywa 2 Upiorne Duchy, które gonią pobliskich wrogich bohaterów. Jeśli Duchy dotrą do celu, ujawnią go i Nawiedzą. Nawiedzeni wrogowie zostają spowolnieni o 40% na maks. 5 sek. w zależności od tego, jak daleko zawędrowały duchy. (90 sek. odnowienia).

Boski miecz

Statystyki

  • +45% prędkości ataku

Cud Eleisy 

Statystyki

  • +10 regeneracji zdrowia
  • +15 regeneracji many

Całun Duszy

Statystyki

  • +520 zdrowia

Aura

  • Unikalne: Bohaterowie w pobliżu otrzymują +10% skrócenie czasu odnowienia i +12 regeneracji many (Zasięg: 1200)

duch1

 

 

Duch Pradawnego Golema

Statystyki

  •  +200 zdrowia, + 20 pancerza,  20 pancerza, + 25% premii do zdrowia, +10% skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalne – Wysysające Kolce Atakujące potwory tracą 5% maksymalnej ilości zdrowia w ciągu 3 sekund (do 195 pkt.). Korzystający z niej zdobywa +60 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sekund i +45 pkt. regeneracji many co 5 sek podczas walki z potworami.
  • Unikalne – Konserwacja Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota, w zależności od tego, kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
  • Użycie: Umieszcza niewidzialny Totem Ukrycia, który odkrywa pobliski obszar przez 180 sekund (180 sekund odnowienia

duch3

 

 

Duch Upiornego Widma

Statystyki

  • +50 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalne – Wchłonięcie Ducha: Zapewnia 2 pkt. mocy umiejętności za każdego zabitego potwora dużego lub potężnego. (Maks.: 30)
  • Unikalne – Rzeźnik: Obrażenia zadawane potworom są zwiększone o 30%. Ponadto 6% obrażeń jest zamieniane na pkt. zdrowia, zaś 3% – na manę.
  • Unikalne – Konserwacja: Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota, w zależności od tego kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
    Ograniczenie do 1 przedmiotu zwiększającego przychód złota

duch2

 

 

Duch Starszego Jaszczura

Statystyki

  • +30 obrażeń ataku, +10% skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalne – Spopielenie: Przy zadaniu obrażeń fizycznych zadaje 16-50 (zależnie od poziomu) pkt. nieuchronnych obrażeń przez 3 sek.
  • Unikalne – Rzeźnik: Obrażenia zadawane potworom są zwiększone o 30%. Ponadto 6% obrażeń jest zamieniane na pkt. zdrowia, zaś 3% – na manę
  • Unikalne – Konserwacja: Zabicie dużego lub potężnego potwora zapewnia do 40 dodatkowych sztuk złota, w zależności od tego, kiedy aktywowano Konserwację (maksymalna ilość ładunków wynosi 80).
    Ograniczenie do 1 przedmiotu zwiększającego przychód złota

Dzika Flara

Statystyki

  • +30% prędkości ataku
  • +12 obrażeń ataku

Bierne

  • Unikalne Bierne – Okaleczenie Podstawowe ataki zadają dodatkowe (25 + liczba ładunków Dzikości) obrażenia magiczne (300% w przypadku stworów i potworów) i przywracają 10 pkt. zdrowia przy trafieniu. Zabójstwa, asysty i zabójstwa dużych potworów dają ładunki Dzikości.
  • Unikalne Bierne – Otrzymujesz 30% więcej złota od potworów

zefir

Zefir

Statystyki

  • +25 obrażeń ataku, +50% prędkości ataku, +10% prędkości ruchu, +10% skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalne – Nieustępliwość: Czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, strachu, uciszeń, oślepień i unieruchomień zostaje skrócony o 35%.

wota

Wola Starożytnych

Statystyki

  • +80 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalne – Czysta Krew Twoje umiejętności bohaterów uzdrawiają cię o 15% zadanych obrażeń (5% w przypadku umiejętności obszarowych)

bastion

 

Runiczny Bastion 

Statystyki

  • +300 zdrowia, +300 zdrowia, +30 odporności na magię
  • Unikalne – Legion: Pobliscy sojusznicy otrzymują +10 pkt. pancerza, +25 pkt. odporności na magię oraz +10 pkt. regeneracji zdrowia co 5 sek. Ten efekt jest o 50% silniejszy dla sojuszniczych stworów.

Devourer_item (1)

 

 

Pożeracz

Statystyki 

  • +40% prędkości ataku, +30 obrażeń magicznych przy trafieniu
  • Bierne unikalne: Pożeracz – Zabójstwa i asysty zapewniają ładunki Pożeracza oraz zwiększają tym samym obrażenia magiczne przy trafieniu o +1. Podczas kumulowania ładunków towarzyszy nam Duchowy Pies, który rośnie wraz z ich ilością.

Herold Zeke’a

Statystyki 

  • +250 zdrowia
  • +20% skrócenia czasu odnowienia

Aura

  • Unikalne: Pobliscy sojuszniczy bohaterowie otrzymują premię +10% do kradzieży życia oraz +20 pkt. obrażeń od ataku

Objęcie Ognia

Statystyki

  • +120 mocy umiejętności
  • +10% skrócenia czasu odnowienia

Użycie

  • Unikalne: Zadaje obrażenia magiczne w wysokości 15% maksymalnego zdrowia wybranego bohatera oraz sprawia, że cel otrzymuje zwiększone obrażenia magiczne o 20% przez 4 sekundy. (90 sekund czasu odnowienia)

Odłamek Prawdziwego Lodu

Statystyki

  • +45 mocy umiejętności

Użycie

  • Unikalne: Otacza sojuszniczego bohatera zamiecią śnieżną która przez 4 sekundy zmniejsza prędkość ruchu pobliskich wrogów o 30%. (60 sekund czasu odnowienia)

Bierne

  • Unikalne – Szczęśliwy Cień: Otrzymujesz dodatkowe 4 sztuki złota na 10 sekund

Aura

  • Unikalne – Zakrzywienie Many: Pobliscy sojuszniczy bohaterowie otrzymują +5 regeneracji many

Okultystyczny Miecz

Statystyki

  • +10 pkt. obrażeń od ataku

Bierne

  • Unikalne: Daje +5 pkt. obrażeń od ataku za każdy ładunek oraz posiada 5 ładunków przy pierwszym zakupie. Otrzymujesz 2 ładunki za zabicie lub 1 ładunek za asystę (maks. 20 ładunków). W razie śmierci traci się połowę ładunków. Przy 20 ładunkach otrzymujesz +20% do prędkości ataku

Serce ze Złota

Statystyki

  • +200 zdrowia

Bierne

  • Unikalne: Otrzymujesz +5 sztuk złota na 10 sekund

Siła Natury

Statystyki

  • +40 regeneracji zdrowia
  • +76 odporności na magię
  • +8% prędkości ruchu

Bierne

  • Unikalne: Zyskujesz regenerację zdrowia równą 1.75% maksymalnego zdrowia

Zaraza

Statystyki

  • +45% prędkości ataku
  • +25 mocy umiejętności

Bierne

  • Unikalne: Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 15 (+10% mocy umiejętności) pkt. przy trafieniu.
  • Unikalne: Twoje podstawowe ataki zmniejszają na 4 sek. odporność na magię o 8 (efekt ten kumuluje się do 7 razy) przy trafieniu.

Włócznia Atmy

Statystyki

  • +45 pancerza
  • +15% szans na trafienie krytyczne

Bierne

  • Unikalne Zadajesz dodatkowe obrażenia ataku równe 1,5% maksymalnego zdrowia.

A Wam który z usuniętych przedmiotów najbardziej zapadł w pamięć? Za którym najbardziej tęsknicie, a który był najbardziej niezbalansowany? Dajcie znać w komentarzach. Powodzenia na Polach Sprawiedliwości!