r.

Przedmioty z trafieniem krytycznym i lethality oraz dla supportów

Meddler podzielił się  wczesnymi obserwacjami zmian przedsezonowych. Pamiętajmy, że testy trwają od zaledwie kilku dni - dlatego pewne kwestie mogą jeszcze ulec zmianie.

Zmiany przedmiotów z trafieniem krytycznym

Jak zmiany ocenia Riot?

Meddler wskazał, że zmiany tych itemów wydają się neutralne. Nie wpłynęły na balans w żaden znaczący sposób.

Zmiany w patchu 9.23

(Zmiany znajdują się już na serwerach live).

Ogólne

  • Obrażenia zadawane przez efekty naładowania teraz się kumulują, czyli efekt, który zadaje najwięcej obrażeń, już nie ma pierwszeństwa.
  • Liczba ładunków naładowania generowanych poruszaniem się jest zwiększona o 20%, a liczba ładunków generowana atakowaniem zmniejszona o 50%.
  • Efekty związane z naładowaniem teraz zawsze działają na wieże.

Stormrazor

  • Koszt: 3100 szt. złota ⇒ 3200 szt. złota.
  • Przepis: B.F. Sword + Long Sword + Kircheis Shard + 850 szt. złota ⇒ B.F. Sword + Cloak of Agility + Kircheis Shard + 400 szt. złota.
  • AD: 60 ⇒ 55.
  • [Nowość] Szansa na trafienie krytyczne: 25%.
  • Prędkość ataku: 30% ⇒ 15%.
  • Obrażenia naładowania: 50 ⇒ 120.
  • Spowolnienie naładowania: 40% zanikające w czasie 1,5 sekundy ⇒ 75% na 0,5 sekundy, ale nie zanika.
  • Już nie wzmacnia innych efektów związanych z naładowaniem o 35%.

Rapid Firecannon

  • Obrażenia naładowania: 60-140 (na poziomach 1-18) ⇒ 120.
  • Już nie sprawia, że efekty związane z naładowaniem działają na wieże. Teraz jest to jedna z podstawowych cech naładowania.
  • Już nie skraca czasu ładowania naładowania.

Statikk Shiv

  • Obrażenia naładowania: 60-140 (na poziomach 1-18) ⇒ 120.
  • Liczba przeskoczeń: 5 ⇒ 7.
  • Shiv Lightning już nie może trafić krytycznie.

Kircheis Shard

  • Koszt: 600 szt. złota ⇒ 700 szt. złota.
  • Obrażenia naładowania: 50 ⇒ 80.

Brawler’s Gloves

  • Usunięto.

Cloak of Agility

  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% ⇒ 25%.

Zeal

  • Koszt: 1200 szt. złota ⇒ 1400 szt. złota.
  • Przepis: Brawlers’ Gloves + Dagger + 500 szt. złota ⇒ Cloak of Agility + Dagger + 300 szt. złota.
  • Szansa na trafienie krytyczne: 15% ⇒ 25%.
  • Prędkość ataku: 15% ⇒ 12%.

Phantom Dancer

  • Przepis: Dagger + Zeal + Brawler’s Glove + 700 szt. złota ⇒ Dagger + Zeal + 900 szt. złota.

Zmiany przedmiotów z lethality

Jak zmiany ocenia Riot?

Meddler stwierdził, że użytkownicy przedmiotów z lethality wydają się neutralni pod względem zbalansowania lub nieco za słabi. Możliwe, że zobaczymy delikatne wzmocnienia – w tym momencie nie ma jednak konkretnych planów.

Zmiany w patchu 9.23

(Zmiany znajdują się już na serwerach live).

Duskblade of Draktharr

  • AD: 55 ⇒ 60.
  • [Usunięto] Pasyw – Blackout: Nie wyłącza już pobliskich totemów ani nie ujawnia pułapek po zostaniu zauważonym.

Youmuu’s Ghostblade

  • [Nowość] Efekt użycia pozwala teraz na ignorowanie kolizji.

Edge of Night

  • Koszt: 3000 szt. złota ⇒ 2900 szt. złota.
  • AD: 55 ⇒ 50.
  • Lethality: 18 ⇒ 10.
  • Zdrowie: 250 ⇒ 325.
  • [Usunięto] Unikalne użycie – Night’s Veil: Koncentruj się przez 1 sekundę, by zyskać tarczę magii, która blokuje następną wrogą umiejętność przez 7 sekund (40 sekund odnowienia).
  • [Nowość] Unikalne użycie – Spell Shield: Przyznaje magiczną tarczę, która blokuje następną wrogą umiejętność. Tarcza odświeża się, jeśli przez 40 sekund nie odniesiesz obrażeń od wrogich bohaterów.

[Nowość] Sanguine Blade

  • Koszt: 3100 szt. złota.
  • Przepis: Serrated Dirk + Vampiric Scepter + 1100 szt. złota.
  • AD: 50.
  • Lethality: 10.
  • Kradzież życia: 15%.
  • Unikalne bierne – Blood Pursuit: Gdy znajdujesz się w pobliżu jednego widocznego wrogiego bohatera, zyskujesz 8 lethality i 20-80% prędkości ataku (poziomy 1-18), które zanikają w czasie 3 sekund, jeśli inni wrodzy bohaterowie podejdą zbyt blisko.

[Nowość] Umbral Glaive

  • Koszt: 2400 szt. złota.
  • Przepis: Serrated Dirk + Long Sword + Long Sword + 600 szt. złota.
  • AD: 50.
  • Lethality: 12.
  • CDR: 10%.
  • Unikalne bierne – Blackout: Jeżeli ujawni cię wrogi totem, odkrywasz pułapki i wyłączasz totemy wokół siebie na 8 sekund (45 sekund odnowienia). W tym czasie ataki podstawowe natychmiast niszczą wyłączone pułapki i zadają potrójne obrażenia totemom.

Serrated Dirk

  • [Usunięto] Headhunter: Twój następny czar zadający obrażenia nie zadaje już 40 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych po zabiciu wroga.

Zmiany przedmiotów dla supportów

Jak zmiany ocenia Riot?

Meddler wyjaśnił, że zmiany przedmiotów dla suportów nie wpłynęły znacząco na balans, niezależnie od rodzaju postaci wsparcia. Nie wykształcił się jeszcze żaden konkretny trend w relacji enchanterów i tanków. Zmiany win rate w prawie każdym przypadku są mniejsze niż 1%.

Zmiany w patchu 9.23

(Zmiany znajdują się już na serwerach live).

Linia Spellthief’s Edge

  • Tribute:
    • Stara wersja: Zadające obrażenia zaklęcia i podstawowe ataki użyte przeciw bohaterom lub budowlom zadają 13 (ulepszone: 18) dodatkowych obrażeń magicznych, a jeśli sojusznik jest w pobliżu, dają 11 szt. (ulepszone: 22 szt.) złota. Zyskuje ładunek co 10 sekund i można mieć ich maksymalnie 3. Przed ukończeniem zadania generowanie ładunków Daniny i złota zatrzymuje się na 12 sekund przy każdym zabójstwie stwora lub niepotężnego potwora.
    • Nowa wersja: Zadające obrażenia zaklęcia i podstawowe ataki użyte przeciw bohaterom lub budowlom przyznają 15 szt. złota. Zyskujecie ładunek co 10 sekund i możecie mieć ich maksymalnie 3.

Spellthief’s Edge

  • AP: 10 ⇒ 8.
  • [Nowość] Zdrowie: 10.
  • Usunięto regenerację many.

Frostfang

  • AP: 20 ⇒ 15.
  • [Nowość] Zdrowie: 70.
  • Usunięto regenerację many.
  • Usunięto skrócenie czasu odnowienia.
  • Złoto co 10 sekund: 2 ⇒ 3 szt.

Shard of True Ice

  • Nazwa: Remnant of the Watchers ⇒ Shard of True Ice.
  • AP: 35 ⇒ 60.
  • Zdrowie: 200 ⇒ 150.
  • Usunięto regenerację many.
  • Usunięto skrócenie czasu odnowienia.
  • Złoto co 10 sekund: 2 ⇒ 3 szt.

[Nowość] Linia Spectral Sickle

Spectral Sickle

  • Koszt: 400 szt. złota.
  • AD: 5.
  • Zdrowie: 10.
  • Złoto co 10 sekund: 2.
  • Unikalne bierne – Tribute: Zadające obrażenia zaklęcia i podstawowe ataki użyte przeciw bohaterom lub budowlom przyznają 15 szt. złota. Efekt może wystąpić do 3 razy w ciągu 30 sekund.
  • Zadanie: Zdobycie w sumie 500 szt. złota za pomocą Tribute ulepszy ten przedmiot do Harrowing Crescent.

Harrowing Crescent

  • AD: 10.
  • Zdrowie: 70.
  • Złoto co 10 sekund: 3.
  • Unikalne bierne – Tribute: Zadające obrażenia zaklęcia i podstawowe ataki użyte przeciw bohaterom lub budowlom przyznają 15 szt. złota. Efekt może wystąpić do 3 razy w ciągu 30 sekund.
  • Unikalne użycie – Warding: Umieść Totem Ukrycia. Przechowuje do 3 ładunków, które odnawiają się, ilekroć odwiedzisz sklep.
  • Zadanie: Zdobycie w sumie 1000 szt. złota za pomocą Tribute ulepszy ten przedmiot do Black Mist Scythe.

Black Mist Scythe

  • AD: 35.
  • Zdrowie: 150.
  • Złoto co 10 skeund: 3.
  • Unikalne użycie – Warding: Umieść Totem Ukrycia. Przechowuje do 4 ładunków, które się odnawiają, ilekroć odwiedzisz sklep.

Linia Relic Shield

  • Spoils of War:
    • Stara wersja: Kiedy znajdujecie się w pobliżu sojusznika, wasze ataki podstawowe w zwarciu wykańczają stwory, które mają mniej niż 200-285/215-470/350-860 (na poziomach 1-18) (+100% obrażeń od ataku) zdrowia, i leczą was oraz najbliższego sojuszniczego bohatera o 5-30 / 10-60 / 15-90 (zależnie od brakującego zdrowia) zdrowia oraz dają wam złoto za ich zabicie. Podstawowe ataki z dystansu nie wykańczają stworów i leczą połowę tej wartości. Zyskujecie ładunek co 40/30/20 sekund i możecie mieć ich maksymalnie 2/3/4.
    • Nowa wersja: Kiedy znajdujecie się w pobliżu sojusznika, wasze ataki podstawowe wykańczają stwory, które mają mniej niż 50% swojego maksymalnego zdrowia (30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu), i dają waszemu sojusznikowi złoto za zabicie ich. (Te efekty odnawiają się co 45 sekund. Maks. 3 ładunki).

Relic Shield

  • Zdrowie: 50 30.
  • [Nowość] AP: 5.
  • Złoto co 10 sekund: 1 2.

Targon’s Buckler

  • Nazwa: Targon’s Brace Targon’s Buckler.
  • Zdowie: 125 100.
  • [Nowość] AP: 10.
  • Usunięto regenerację zdrowia.
  • Złoto co 10 sekund: 1 3.

Bulwark of the Mountain

  • Nazwa: Remnant of the Aspect ⇒ Bulwark of the Mountain.
  • Zdrowie: 350 ⇒ 300.
  • [Nowość] AP: 40.
  • Usunięto CDR.
  • Usunięto regenerację zdrowia.
  • Złoto co 10 sekund: 1 ⇒ 3.

[Nowość] Linia Steel Shoulderguards

Steel Shoulderguards

  • Koszt: 400.
  • Zdrowia: 30.
  • AD: 3.
  • Złoto co 10 sekund: 2.
  • Unikalne bierne – Spoils of War: Kiedy znajdujecie się w pobliżu sojusznika, wasze ataki podstawowe wykańczają stwory, które mają mniej niż 50% swojego maksymalnego zdrowia (30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu), i dają waszemu sojusznikowi złoto za zabicie ich. (Te efekty odnawiają się co 45 sekund. Maks. 3 ładunki).
  • Zadanie: Zdobycie w sumie 500 szt. złota za pomocą Spoils of War ulepszy ten przedmiot do Runesteel Spaulders.

Runesteel Spaulders

  • Zdrowie: 100.
  • AD: 6.
  • Złoto co 10 sekund: 3.
  • Unikalne bierne – Spoils of War: Kiedy znajdujecie się w pobliżu sojusznika, wasze ataki podstawowe wykańczają stwory, które mają mniej niż 50% swojego maksymalnego zdrowia (brak kary dla bohaterów walczących z dystansu!), i dają waszemu sojusznikowi złoto za zabicie ich. (Te efekty odnawiają się co 45 sekund. Maks. 3 ładunki).
  • Unikalne użycie – Warding: Umieść Totem Ukrycia. Przechowuje do 3 ładunków, które odnawiają się, ilekroć odwiedzisz sklep.
  • Zadanie: Zdobycie w sumie 1000 szt. złota za pomocą Tribute ulepszy ten przedmiot do Pauldrons of Whiterock.

Pauldrons of Whiterock

  • Zdrowie: 300.
  • AD: 24.
  • Złoto co 10 sekund: 3.
  • Unikalne użycie – Warding: Umieść Totem Ukrycia. Przechowuje do 4 ładunków, które odnawiają się, ilekroć odwiedzisz sklep.

Linia Ancient Coin

  • Usunięto.