Sezon 5 powoli przechodzi do historii. Jak wszyscy wiemy, następny ma wnieść powiew świeżości na dolną alejkę. Zobaczcie, jakie zmiany czekają przedmioty przeznaczone dla marksmanów!
Buildy dla ADC były nudne i dosyć monotonne. Sezon 6 ma to zmienić, jednak czy będzie to jedynie zamiana jednego przedmiotu z innym? Czy raczej będziemy decydować, co zbudować w danym momencie w zależności od rozgrywki? Zobaczcie sami, co nam zdradził Rioter Reinboom o nowej itemizacji strzelców!
- Infinity Edge – będzie trochę słabszy, a konkretniej zmniejszona zostanie liczba AD.
- Essence Reaver – stanie się podstawowym przedmiotem dla ADC, prawdopodobnie zamiast Infinity Edge’a. Będzie zapewniał pewną ilość CDR skalującą się z naszą szansą na trafienie krytyczne ( maksymalnie 30% ). Idealny na “casterów”.
- Phantom Dancer – nie będzie jedynie zwiększał naszych obrażeń. Dzięki niemu nasza prędkość ruchu wzrośnie w pobliżu wrogich bohaterów oraz postać, którą zaatakujemy, zada nam zmniejszone obrażenia.
- Rapid Firecannon – nowy przedmiot. Będzie zbierał ładunki podobnie jak Statik Shiv. Gdy zostanie naładowany, zwiększy nam zasięg ataku!
- Statik Shiv – będzie zadawał więcej obrażeń minionom. Będzie służył do szybszego pchania linii.
- Runaan Hurricane – jego pociski będą mogły trafiać krytycznie! Sam również będzie zapewniał prędkość ruchu. Będzie dodatkową opcją dla strzelców.
- Executioner’s Calling – przedmiot wraca do gry! Jego cena zmaleje oraz będziemy mogli zbudować z niego większy przedmiot!
- Last Whisper – będzie on jedynie składnikiem nowego, większego przedmiotu.
- Giant Slayer – nowy przedmiot, które zaboli postaci z dużą ilością punktów zdrowia.
- Mercurial Scimitar – dostanie dodatkowo kradzież życia.
Jak widać, zmiany są naprawdę olbrzymie! Ponoć niektórzy ADC będą w stanie strzelać w wieżę poza jej zasięgiem, tak jak to dotychczas robiły siege miniony pod wpływem wzmocnienia od Nashora! Czyżby strzelcy mieliby być nowym postrachem solo kolejki?
Nie zapomniano również o innych przedmiotach – tych niezwiązanych z rolą strzelców
- Kamień wizji – będzie mógł być łączony z innymi przedmiotami do supportowania (Frost Fang, Nomand Medallion, Targon’s Brace), co w ostateczności zaowocuje lepszymi statystykami tych itemów
- Mikstury na manę – zostaną usunięte z gry
- Startowe złoto – grę będziemy zaczynać z 500 złota
- Cull – nowy startowy przedmiot, zastąpi on Avarice Blade. Będzie kosztował on 450 złota, dawał 5 AD, 3 życia za każdy atak oraz 1 sztabkę złota za każdy CS do liczby 100. Po osiągnięciu 100 CS automatycznie otrzymamy 300 złota, a pasyw przestanie dalej działać
- Hunter’s Talisman – nowy przedmiot do junglowania. Zamiast zwiększania obrażeń, jakie oferuje Hunter’s Marchete, będzie on zapewniał regenerację many oraz zdrowia podczas walki w lesie. Będzie posiadał dwa ładunki, które będą przywracać 100 HP. Ulepszenia będzie zapewniało możliwość kumulowania 5 ładunków zapewniających +60 HP/35 many.