League of Legends r.

Przeciek umiejętności Seraphine? Data mining z Wild Rift

Podczas data miningu Wild Rift odkryto pliki, w których pojawia się imię Seraphine.

Zobacz też:

Data publikacji: 7.09.2020 r.
Aktualizacja: 20.09.2020 r. (uzupełniono o brakujące umiejętności: Q, W, R).

Przypominamy: przecieki nie są oficjalnymi informacjami. Mogą odnosić się do nieaktualnych informacji. Mogą także być nieprawdziwe.

Pamiętajmy, że nawet jeśli pliki są zgodne z ostatecznymi umiejętnościami Seraphine, to pochodzą one z Wild Rift – mogą się różnić w League of Legends. Zmianom mogą ulec także wartości.

Dwie ostatnie umiejętności są zastanawiające – wydają się bardzo podobne, możliwe, że nie wybrano pomiędzy nimi i nie jest to jeszcze cały kit.

Pasyw

Co trzecia umiejętność podstawowa wywoła echo, dzięki któremu zostanie powtórzona.
Harmonia: Rzucenie umiejętności daje Nutę każdemu sojusznikowi na kilka sekund. Za każdą Nutę zasięg kolejnego atak Seraphine jest zwiększany o x jednostek i zadaje x punktów dodatkowych obrażeń magicznych.

Umiejętność 1

Zadaje obrażenia na obszarze, na którym znajduje się cel, zwiększone o x% w zależności od brakującego zdrowia celu. Zadaje maksymalną liczbę obrażeń, gdy cel ma mniej niż x% zdrowia.

Umiejętność 2

Daje tarczę wszystkim pobliskim sojusznikom na kilka sekund i zapewnia im 3% prędkości ruchu na 4 sekundy.
Jeśli Seraphine już ma na sobie tarczę, pobliscy sojusznicy zostaną uzdrowieni o wartość 5% ich brakującego zdrowia.

Umiejętność 3

Zadaje x obrażeń magicznych wrogom i spowalnia ich o x% na x sekund. Jeżeli wróg już jest spowolniony, zamiast tego zostanie zrootowany.

Umiejętność 4

Zadaje x obrażeń magicznych wrogom i rzuca na nich urok. Czas trwania umiejętności zostanie wydłużony, jeżeli trafi ona sojusznika lub wrogiego bohatera.