Zobacz też:
- Teaser: Seraphine ma… konta w social mediach. Dołączy do K/DA lub True Damage?
- Kolejne nowe postacie: mag oraz obrońca
- Cover K/DA – POP/STARS w wykonaniu Seraphine
- K/DA – POP/STARS – oryginał połączony z coverem Seraphine
- K/DA – The Baddest – pełna wersja piosenki
- Komiks z K/DA: Harmonie. Część 1: Akali
Data publikacji: 7.09.2020 r.
Aktualizacja: 20.09.2020 r. (uzupełniono o brakujące umiejętności: Q, W, R).
Przypominamy: przecieki nie są oficjalnymi informacjami. Mogą odnosić się do nieaktualnych informacji. Mogą także być nieprawdziwe.
Pamiętajmy, że nawet jeśli pliki są zgodne z ostatecznymi umiejętnościami Seraphine, to pochodzą one z Wild Rift – mogą się różnić w League of Legends. Zmianom mogą ulec także wartości.
Dwie ostatnie umiejętności są zastanawiające – wydają się bardzo podobne, możliwe, że nie wybrano pomiędzy nimi i nie jest to jeszcze cały kit.
Pasyw
Co trzecia umiejętność podstawowa wywoła echo, dzięki któremu zostanie powtórzona.
Harmonia: Rzucenie umiejętności daje Nutę każdemu sojusznikowi na kilka sekund. Za każdą Nutę zasięg kolejnego atak Seraphine jest zwiększany o x jednostek i zadaje x punktów dodatkowych obrażeń magicznych.
Umiejętność 1
Zadaje obrażenia na obszarze, na którym znajduje się cel, zwiększone o x% w zależności od brakującego zdrowia celu. Zadaje maksymalną liczbę obrażeń, gdy cel ma mniej niż x% zdrowia.
Umiejętność 2
Daje tarczę wszystkim pobliskim sojusznikom na kilka sekund i zapewnia im 3% prędkości ruchu na 4 sekundy.
Jeśli Seraphine już ma na sobie tarczę, pobliscy sojusznicy zostaną uzdrowieni o wartość 5% ich brakującego zdrowia.
Umiejętność 3
Zadaje x obrażeń magicznych wrogom i spowalnia ich o x% na x sekund. Jeżeli wróg już jest spowolniony, zamiast tego zostanie zrootowany.
Umiejętność 4
Zadaje x obrażeń magicznych wrogom i rzuca na nich urok. Czas trwania umiejętności zostanie wydłużony, jeżeli trafi ona sojusznika lub wrogiego bohatera.