Celem tej listy jest wymienienie kilku bohaterów, którzy są w niewielkim stopniu zależni od umiejętności reszty drużyny. Przede wszystkim chodzi o postacie z potencjałem do snowballowania, pushowania, roamowania, walk 1v1 oraz użytecznością w teamfightach. Zaczynamy!
Ezreal jest postacią o małym zasięgu, ale nadrabia to umiejętności z niskimi cooldownami. Większość obrażeń w early to [Q], które doskolane nadaje się do poke’owania przeciwnika. Jego [E] umożliwia bezpieczne farmienie na linii nawet 1v2, co czyni go dobrym wyborem na soloQ.
Wszyscy wiemy, kim jest Gosu – jego filmiki są dowodem na ogromny carry potencjał Vayne. Jest ona jednak dość trudnym ADC i nie polecam jej początkującym graczom. True dmg, połączenie [R] z [Q] oraz stun na [E] sprawiają, że jest w stanie przechylić szalę zwycięstwa na stronę własnej drużyny niemal w każdej grze.
Brak zakupu lub nieumiejętne postawienie pinka przez drużynę przeciwną, pozwalają Twitchowi robić na Summoner’s Rift to, co mu się żywnie podoba. Niewidka w połączeniu z Huraganem Runaana oraz [R] potrafią zaskoczyć całą przeciwną drużynę, co może skutkować wbiciem penty w 2-3 sekundy. Minusem jest dość słaba linia szczurka, zwłaszcza w early.
Draven… Przepraszam, DRAAAAAVEN, jest trudnym, nieposiadającym mobilości ADC. Dlaczego więc znalazł się na liście? Powód jest prosty – ogromne obrażenia od pierwszego poziomu oraz niesamowity snowball. First blood dla Dravena często oznacza granie pod jego dyktando przez całą grę.
Pozostali ADC ze sporym potencjałem carrowania solo:
W następnej części weźmiemy się za najlepszych supportów na soloQ!
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]