League of Legends r.

Propozycja bohatera: Shiru

Gracze League of Legends cały czas zaskakują nas swoimi pomysłami. Użytkownik Îngwaz jakiś czas temu zaprezentował społeczności swoją propozycję nowego bohatera. Zobaczcie, jak mu to wyszło.

Uwaga! Jest to tylko propozycja jednego z użytkowników. Nie jest to oficjalna postać zapowiedziana przez Riot.

Prosiłbym o przeczytanie artykułu do końca, w szczególności po zapoznaniu się z umiejętnościami bohatera.

Przejdźmy jednak do tego, na co wszyscy czekali. Oto wygląd oraz umiejętności i przeliczniki postaci.

Shiru: Młoda Błyskawica

(Autorem obrazka jest Vohairan. Więcej jego prac możecie znaleźć tutaj.)

O postaci:

Nazwa Shiru pochodzi od słów “Shi“, co w języku japońskim oznacza “śmierć“, oraz “Chiru“, które również pochodzi z języka japońskiego i oznacza “chłód“. Razem tworzą słowo “Shiru“, które samo
w sobie również ma osobne znaczenie, a brzmi ono “ktoś, kto wie” lub “coś, co jest znane“.

Shiru ma być Zabójcą, udającym się na środkową aleję. Postać składa się jak większość Assassynów, jednak gra nim wymaga znacznie większej techniki oraz umiejętności. Miejmy nadzieję, że zrozumiecie podczas prezentacji umiejętności.

Autorem projektu postaci jest Îngwaz

Umiejętności:

Bierna – Static Steps:

Za każdym razem, gdy Shiru uderza wrogiego bohatera swoją umiejętnością, zamiast chodzić, przemieszcza się na odległość 200 jednostek. Umiejętność ta nie kumuluje się. (Coś w rodzaju Kalisty, jednak tutaj mamy do czynienia z Dashem, czyli animacja jest znacznie krótsza)

 

Q – Thunder Strike:

Shiru ładuje swój miecz energią burzy. Po naładowaniu (miecz ładuje się podczas trzymania Q,
a przestaje w momencie zwolnienia klawisza) zadaje obrażenia fizyczne wszystkim trafionym wrogom.
Shiru może ładować swój miecz do 1,5 sekundy, aby zadać od 50/75/100/125/150 (+90% bonusowego AD) do 65/90/115/140/165 (+100% bonusowego AD) w momencie wybuchu. Shiru może jednak wstrzymać się z ponownym użyciem umiejętności i po upływie 1 sekundy zadać 100/150/200/250/300 (+120% bonusowego AD) fizycznych obrażeń. Pierwszy trafiony cel otrzyma 100% obrażeń, natomiast kolejne cele już tylko 25%.
Gdy umiejętność jest w pełni naładowana, kosztuje ona 20% aktualnego stanu zdrowia Shiru, zamiast punktów energii, gdyż obrażenia są zbyt duże.
Po użyciu, katana Shiru pozostaje w Static State przez najbliższe 8 sekund, dając mu 3 ładunki Static Healing, dzięki którym 3 następne zadane lub przyjęte przez Shiru ataki w ciągu 5 sekund uleczą bohatera o 3/3.5/4/4.5/5% brakującego zdrowia. Umiejętności również nakładają ten efekt. Jeśli umiejętność Shiru trafi 3 przeciwników, każdy stack przywróci mu 15 punktów energii.
Podczas ładowania, Shiru nie może używać auto ataków, natomiast może chodzić i rzucać umiejętności.

 

q

Czas odnowienia: 10/9/8/7/6
Zasięg: 450 jednostek
Kąt: 45º
Koszt energii: 50/55/60/65/70

 

 

W – Unstable Presence:

Pierwsze użycie: Shriu tworzy klona z powstałej wokół niego elektryczności. Klon posiada wygląd Shiru oraz jego broń. Nie jest to umiejętność, którą można w pełni kontrolować. Po stworzeniu klona, jest on aktywny przez najbliższe 4 sekundy. Jeśli wrogi bohater, lub minion przejdzie obok niego, tworzy się Static Zone, który spowalnia wrogie jednostki o 20%, a także unieruchamia wrogich bohaterów na 2 sekundy. Po upływie tych 2 sekund klon znika.
Gdy Shirtu przemieści się obok swojego W (używając Dasha), użyje kolejnej ze swoich sztuk energii –Static Run, która zapewni mu 50% dodatkowej prędkości poruszania się, zanikającej w przeciągu 1 sekundy. Podczas poruszania się Shiru zostawi za sobą ślad Static Zone (podobny do W Shyvany w postaci smoka) na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy o maksymalnym zasięgu 800 jednostek.

Drugie użycie: Shiru może ponownie użyć umiejętności, ale tylko wtedy, gdy klon nie wytworzył jeszcze Static Zone, aby wysłać go we wskazaną lokację. Klon zada obrażenia fizyczne każdemu z przeciwników, które wynoszą odpowiednio 20/50/80/110/140 (+80% całego AD) oraz odnowi 10 punktów energii Shiru za każdego trafionego bohatera. Jeśli klon jednak nie trafi żadnego przeciwnika, zniknie.

 

w

 

Czas odnowienia: 10/9.5/9/8.5/8
Koszt energii (pierwsze użycie): 40
AoE CC Zasięg (promień): 250
Zasięg Dasha: 800 jednostek
Promień pierwszego użycia: 350

 

E – Lightning Edge:

Bierna: Jeśli Dash lub Lightning Dash trafi wrogiego bohatera, przez następną sekundę Shiru (tylko Shiru) zignoruje wszelkie tarcze tego bohatera i zada obrażenia bezpośrednio jemu. (nie mówimy tutaj
o tarczach działających jak np. ‘E’ Sivir). Nazywa się to Pierce Debuff.

Aktywna: Dash/Lightning Dash: Shiru przemieszcza się na odległość 300 jednostek (nie można użyć przez ściany). Jeśli natrafi na wrogiego bohatera, przeskoczy również przez niego (zatrzyma się tuż
z nim) za pomocą 
Lightning Fast, który uczyni Shiru odpornym na wszelkie efekty CC, na czas trwania przeskoku. Na przeskoczonego bohatera nałożony zostanie efekt Discharge, który może zostać aktywowany za pomocą umiejętności Shiru. Zada on wtedy obrażenia magiczne wynoszące 4/5/6/7/8% brakującego zdrowia.
Jeśli jednak w momencie dashowania Shiru trafi na wrogą umiejętność, zasięg Dasha wydłuży się o dodatkowe 800 jednostek. Na końcu umiejętności, Shiru zostaje stopniowo spowolniony na 1,5 sekundy o 30%. 
Umiejętność może również zostać użyta z (patrz obrazek wyżej). Cała energia zużyta do użycia umiejętności zostaje wtedy zwrócona.
Zabójstwa oraz asysty na wrogich bohaterach resetują czas odnowienia E.

 

e

 

Czas odnowienia: 18 / 17 / 16 / 15 / 14
Zasięg Dasha: 300
Zasięg Lightning Dasha: +800
Energia: 80
Energy odnowiona po natrafieniu na bohatera: 30/35/40/45/60

– Precision Storm:

Pierwsze użycie: Shiru wysyła pocisk o specyficznej trajektorii lotu. Gdy pocisk trafi wrogiego bohatera, zaznacza go.

Drugie użycie: Shiru bardzo szybko Dashując, tnie swoich przeciwników zadając 200/300/400 (+100% całkowitego AD) obrażeń fizycznych oraz zatrzymuje ostatnio zaznaczonego pociskiem przeciwnika za pomocą Shurikenu.

 

r

 

Zasięg Shurikenu: 500 jednostek (pierwsza tura) + 800 (druga tura)
Brak kosztu energii
Czas odnowienia: 130/110/90

 

 

Podsumowanie:

Tak mniej więcej prezentuje się bohater stworzony przez jednego z graczy. Musicie przyznać, jest on dość pomysłowo zrobiony. Jak myślicie, czy taka postać miałaby szansę zaistnieć w Lidze Legend? Może Riot podłapie ten pomysł i stworzy coś na wzór Shiru? Dajcie znać, co o tym sądzicie!

 

Zdaję sobie sprawę, że umiejętności te są dość trudne do zrozumienia. Tłumacząc tekst, sam miałem ogromny problem z połapaniem się o co chodzi. Jednak po jakimś czasie udało mi się ogarnąć poszczególne umiejętności i przedstawiam je w taki sposób, w jaki udało mi się to zrozumieć. Mam nadzieję, że chociaż w niewielkim stopniu przybliżyłem Wam opis bohatera. Jeśli jednak nadal nie wiecie, jak postać zachowywałaby się w grze, możecie sami spróbować doczytać się tego w oryginalnej wersji tekstu. > > Oryginalny Tekst < <