Fizz otrzymał zmiany w obecnym patchu, m.in zmiany jego ulta, które stworzyły pewne problemy z hitboxami! Zobaczcie sami, co jest z nim nie tak!
Jeżeli nie pamiętacie/znacie tak dobrze zreworkowanego ulta Fizza, poniżej małe przypomnienie:
OPÓŹNIENIE PRZED POJAWIENIEM SIĘ REKINA:1,5 sek. ⇒ 2 sek.
NOWE! TYDZIEŃ REKINÓW Fizz przywołuje różne rekiny w zależności od tego, jaką odległość przebyła ryba, zanim przyczepiła się do przeciwnika. Im większą odległość przebędzie, tym większy rekin się pojawi i zada większe obrażenia.
- REKIN GUPIK: Jeżeli Mącenie Wody przebędzie mniej niż 455 jednostek, przywoła Rekina Gupika po 2 sekundach.
- OBSZAR GUPIKA 200 jedn.
- OBRAŻENIA 150/250/350 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)
- SPOWOLNIENIE 40%
- ODRZUCENIE 150 jedn.
- REKIN NORMALNY: Jeżeli Mącenie Wody przebędzie dystans między 455 a 910 jednostek, przywoła normalnego (ale i tak przerażającego) rekina.
- OBSZAR NORMALNEGO 325 jedn.
- OBRAŻENIA 225/325/425 pkt. (+0,8 pkt. mocy umiejętności)
- SPOWOLNIENIE 60%
- ODRZUCENIE 250 jedn.
- REKIN GIGALODON: Jeżeli Mącenie Wody przebędzie co najmniej 910 jednostek, przywoła Rekina Gigalodona.
- OBSZAR GIGA 450 jedn.
- OBRAŻENIA 300/400/500 pkt. (+1,2 pkt. mocy umiejętności)
- SPOWOLNIENIE 80%
- ODRZUCENIE 350 jedn.
NOWE! WYŁAŹ ZE ŚCIANY: Ryba z Mącenia Wody nie może być umieszczona wewnątrz terenu.
Jak możecie zobaczyć, hitboxy rekina Fizza zależą od jednostek, które on przebędzie. Niestety chyba coś nie działa dobrze. Dlaczego? W sieci już pojawiło się kilka przypadków ulta Fizza, który pomimo tego, że wyglądał tak, jakby miał nie trafić w jednostkę – trafił. Zobaczcie sami poniżej!
.
I dodatkowo błąd z jego Q!
.
Możliwe, że bug wynika z kodu spaghetti. Kiedy użyje swojego W na przeciwniku, któremu pozostała naprawdę mała ilość czasu na powrót do bazy, stają się naprawdę dziwne rzeczy!