r.

Problem zasięgu ataku w przedmiotach

Dlaczego żaden przedmiot nie otrzymał zwiększenia zasięgu działania w nowym patchu - 5.16? Co na ten temat ma do powiedzenia Riot?

aLimu

Xypherous został zapytany, dlaczego nie wprowadzono zmian zasięgu w żadnym przedmiocie, by tym samym zmodernizować zasięg ataku bohaterów:

“Czy to nie byłoby interesujące rozwiązanie dla nowych przedmiotów pod AD? Na przykład, jeden element może zwiększać obrażenia i szansę na krytyczny cios, podczas gdy z umiejętności aktywnej zyskujemy zwiększenie tej drugiej na 6 sekund – czego kosztem byłoby zmniejszenie zasięgu o 100 jednostek. Po prostu wydaje się to dziwne, żeże w grze występuje pewna cecha, która nie wchodzi w interakcję z przedmiotami.”

Na tę wypowiedź Xypherous odpowiedział:

“Zakres podstawowego ataku jest głównym elementem walki oraz strefy sterowania.

Wielu bohaterów mogłoby na tym za bardzo ucierpieć, gdyby ich strefy kontroli nie były uszeregowane – a więc rzeczy, które zmieniają zakresy (szczególnie dramatycznie w jednej chwili) zwykle bardzo nas odpychają.

Mamy modyfikatory zasięgu – ale są one zwykle stopniowe (np. u Tristany). U Kog’mawa działa to tak, że po prostu synchronizuje on swój zasięg ataku z jego drugiej strefy kontroli – Q / R / E – na niskim zakresie).”

Xypherous kazał nam wyobrazić sobie, że posiadamy dubeltówkę. Wiemy wtedy, co jest dobre – a co nie. Posiadamy doskonałą strefę kontroli z małej odległości.

Dla porównania – jeśli zaś obsługujesz karabin snajperski bądź wyrzutnię rakiet, analogicznie wiesz, jak należy za pomocą tych broni walczyć.  Masz doskonałą strefę kontroli z o wiele dłuższego pola.

Na koniec wyobraź sobie bohatera, który używa jednocześnie wiatrówki oraz karabinu snajperskiego. Jego przedziały bojowe nie współgrają ze sobą, posiadałby on problem z pozycjonowaniem. Wszystko powinno być zsynchronizowane, aby wiedzieć, czy zrobić krok wprzód, czy w tył. W grach typu League of Legends jest to bardzo ważne.

 

 

Źródło: surrender@20