Wszyscy wiemy o zmianach Cho’Gatha, a raczej zmianach wyglądu umiejętności – wszystkie wyglądają trochę inaczej, aczkolwiek w tym momencie może być to coś złego.
R-ka Cho – prosta, ale świetna umiejętność
Możemy skonsumować przeciwnika, który jest poniżej X zdrowia (powiedzmy 400 w early) – i teraz czas na coś ważnego:
- Tak, są to tzw. prawdziwe obrażenia.
Czyli Cho zje każdego, kto ma >400 HP, nieważne, czy ofiara ma 50, 100, a nawet 500 MR – i tak zostanie zjedzona.
No kek, ale jak idealnie wyczuć ten moment?
Tutaj mamy dość śliską sprawę – niektórzy powiedzą, że ta R-ka jest OP. Ale trzeba także pamiętać o tym, że zasięg tej umiejętności nie jest przesadnie daleki i łatwo o potencjalnego kite’a (także “powiedzmy”).
Ale dzisiaj nie o tym – tylko o tym, jak Riot odrobinę spieprzył sprawę i teraz znacznik “możliwości skonsumowania nieświadomej ofiary” jest bardzo trudny do dostrzeżenia
Jak bardzo? Sami zobaczcie film:
*tak, ta mała plamka pod postacią to znacznik R-ki…*
Uderza to jeszcze bardziej w graczy, którzy są daltonistami – ciężej zobaczyć takowy znacznik w kontrolowanych warunkach, a co dopiero w normalnej grze, w której dzieje się milion rzeczy.
Może powiecie, że jest to mały problem i w normalnej grze będzie oki, przecież nie zawsze mamy TF-y 5 vs 5 z postaciami, które robią z mapy tęczę polaną krwią. Ale fakty są takie, że nawet ten znacznik może się zlać wraz z innymi umiejętnościami Cho’Gatha, co jest – subiektywnie – dość możliwe.
Cóż, miejmy nadzieję, że Riot naprawi to w niedługim czasie
Stary znacznik był po prostu dobry i sprawdzał się w grze – a ten… już trochę gorzej.