Ilość określonych smoków na 100 odrodzeń:
- WODA: 33 (33%)
- ZIEMIA: 21 (21%)
- OGIEŃ: 22 (22%)
- POWIETRZE: 24 (24%)
Występowanie dwa razy tego samego smoka w jednej grze (sprawdzano w 20 grach)
- WODA: 12 gier (60%)
- ZIEMIA: 6 gier (30%)
- OGIEŃ: 8 gier (40%)
- POWIETRZE: 7 gier (35%)
Reklama
Występowanie trzy razy tego samego smoka w jednej grze
- WODA: 7 gier (35%)
- ZIEMIA: 2 gry (10%)
- OGIEŃ: 3 gry (15%)
- POWIETRZE: 1 gra (5%)
Pierwszy smok gry
- WODA: 5 (25%)
- ZIEMIA: 2 (10%)
- OGIEŃ: 6 (30%)
- POWIETRZE: 7 (35%)
Wnioski
Jakie wnioski można wyciągnąć z wyników powyższego doświadczenia? 100 smoków to z pewnością mała ilość, żeby mówić tutaj o prawidłowościach, lub próbować rozszyfrowywać algorytmy Riotu, ale można zauważyć, że zawsze najczęściej pojawiającym się smokiem jest smok wodny. Dotyczy to występowania indywidualnego w grze, jak i w dwójkach i trójkach. Co więcej trzeba mieć na uwadze fakt, że w każdej grze w której występuje 5 smoków zawsze pojawi się para dwóch takich samych. Z doświadczenia wynika również, że w jednej grze nie mogą się pojawić 4 smoki tego samego typu.
Jak sądzicie, który smok jest najsilniejszy i wnosi największą przewagę dla drużyny która go zdobyła?
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]