League of Legends r.

Prace nad Ryze’em i Azirem wstrzymane! Jak zmiany nagród wpłynęły na samą grę?

Czas na trochę nowych informacji! Co z pracami nad Ryze'em i Azirem? Zawieszone. A jak wypadły zmiany nagród? Wszystkiego dowiecie się tutaj!

Zatrzymujemy prace nad Ryze’em i Azirem

Jakiś czas temu stwierdziliśmy, że będziemy chcieli poświęcić mniej czasu na próby zmniejszenia różnicy między zwykłymi a zorganizowanymi grami Ryze’em, Azirem i Kalistą, żeby móc bardziej skupić się na innych bohaterach. Nim weszło to w życie, chcieliśmy wypróbować parę zmian, o których rozmawialiśmy dla Ryze’a i Azira. Wyglądały obiecująco, ale też wymagały całkiem sporo pracy, nim dałoby się je wprowadzić do gry, a potem prawdopodobnie wymagałyby też dodatkowych poprawek. Dlatego zamrażamy te zmiany i na chwilę obecną nie będziemy pracować nad niczym związanym z tymi bohaterami, co nie byłoby jedynie zwykłym wyważeniem.

Zmiany nagród i średni przychód wg pozycji

Poza skupieniem złota na pewnych bohaterach (więcej potencjału solo i indywidualnego zdobywania przewagi, a mniej przewagi drużynowej), zmiany nagród w patchu 8.10 sprawiły też, że ogólnie zmniejszył się przychód złota na każdej pozycji, ponieważ zmiana zmniejszyła ogólną ilość złota w systemie nagród. Poniżej opis dla wszystkich zainteresowanych. Jak można się domyślać, większy spadek przychodu ma miejsce na pozycjach, które grają bohaterami mniej skupionymi na zabójstwach, ponieważ na nich najbardziej wpłynęła strata drużynowych nagród (zaklinacze/obrońcy na wsparciu, obrońcy/dywersanci na górze).

Średnia zmiana w patchu 8.10 w porównaniu z patchem 8.9 w 35. minucie:

  • Góra: -325 szt. złota
  • Środek: -260 szt. złota
  • Dżungla: -250 szt. złota (choć różni się to bardzo w zależności bohatera)
  • Dół: -250 szt. złota
  • Wsparcie: -420 szt. złota

Ten mniejszy przychód jest na tyle nieistotny, że nie mamy żadnych bezpośrednich planów, żeby coś z nim zrobić, w szczególności dlatego, że ogólny przychód złota w czasie został zwiększony na inne sposoby. Będziemy jednak mieć tę kwestię na uwadze. Przyjrzymy się zwłaszcza, czy nie przesuwa to zbyt bardzo skoków mocy dla pewnych pozycji lub bohaterów.