League of Legends r.

Powrót anulowanych postaci do gry?!

Powrót anulowanych postaci do gry? Czyżby Riot chciał reinkarować niektóre postacie?! Może czas na powrót Omena? Zobaczcie i przekonajcie się sami!

Projektowanie postaci zajmuje masę czasu – powstawanie konceptów i tworzenie różnych buildów to nie łatwe zadanie. W przeszłości, kiedy Riot masowo wypuszczał postacie, zdarzały się też takie, które nie wypaliły i zostały zakopane lub zostawione na lepsze czasy. Meddler chyba dał nam promyk nadziei na poznanie paru ze starych prototypów!

Jeden z użytkowników forum zapytał:

Czy jest możliwość żeby kilka z anulowanych postaci, które nie są lub nie były częścią gry, zostały dodane w jakiejś innej formie do gry? Seth jest dobrym przykładem, który został “zreworkowany” w Azir_MIN Azira. Przykładowo: Kadarin – postać stworzona przez chorego fana gry. Champion został stworzony, jego kit okazał się za mocny, ale czy Riot użył jego umiejętności przy innych postaciach, które zostały stworzone po nim?

Meddler odpowiedział:

Często wykorzystujemy ponownie umiejętności, które były dobre, ale nie działały na jednej postaci. Czasami wracamy też do pomysłu, który próbowaliśmy wykonać wcześniej, ale nie mogliśmy znaleźć jego odpowiedniej wersji. Przykładowo, Kled jest pewnego rodzaju ewolucją bohatera sprzed lat o imieniu Swordle – Yordle’a z mieczem i naprawdę przejaskrawioną osobowością, który wtedy niezbyt się sprawdzał.

Jest wiele pomysłów, które nie osiągnęły sukcesu z jakiejś przyczyny i do których nie chcemy wracać. Czasami nie wszystko działa w grze tak dobrze, jak wyglądało to na papierze, czasem też dochodzimy do wniosku, że występuje zbyt duża kolizja z już istniejącą postacią, a nieraz koncept po prostu nie współgra z graczami, którzy przecież są jego widownią.

Rioter również dodał:

Jeszcze jedna rzecz. Będziemy mogli dać Wam trochę wglądu w to, jak niektórzy bohaterowie wyglądali podczas ich rozwoju (różne umiejętności etc). W tym momencie pracujemy nad dev blogiem związanym z paroma wideo starszych prototypów, strzelam, że powinno to być gotowe około następnego miesiąca.

Podzielił się również kilkoma ciekawostkami:

  • Art przy wydawaniu Jhina był pierwotnie wykorzystany również na początku pracy nad Kindred.
  • Ao Shin nigdy nie miał odpowiedniego modelu w grze – pojawiły się pewne prototypy jego umiejętności, ale wykorzystywano model starego smoka z SR (jednak usunięto mu skrzydła).
  • Jeden z pierwszych konceptów kitu Luciana również opierał się na systemie przeładowań (jak obecny Graves czy Jhin).
  • Wczesna wersja Jayce’a mogła rozkładać na mapie czujniki, które działały jak Wyczuwania Drgań Rek’Sai, jednak miały mniejszy zasięg i limitowany czas życia. Nie były szczególnie użyteczne, ale gra z nimi była bardzo zabawna.
  • Jedna z wersji Bonetooth Necklace (nadchodzący rework Rengara) pozwalała na umieszczenie warda, który niszczyłby pobliskie totemy, jednak stwierdzono, że byłaby to przesada – Rengar nie potrzebuje kolejnej umiejętności, która dałaby mu możliwość podejścia niezauważonym do wroga.