Wrrr! Gdy tylko widzę niektórych bohaterów na Summoner’s Rift, od razu pragnę wyjść z gry! To nie tylko moja subiektywna opinia – każdy posiada postać, przeciwko której nie lubi grać. Jakie są powody, by wysuwać środkowy palec w stronę bohaterów z League of Legends?
Uwaga! Kolejność ukazywania się postaci jest alfabetyczna! W tym wydaniu zajmiemy się bohaterami na litery “B” i “C”.
Bard
- Powód jest chyba aż zanadto oczywisty. W porównaniu Barda z Twojej drużyny a tego z przeciwnej, Twój w 99% przypadkach spartoli swojego ulta, zaś przeciwnik zawsze wykorzysta jego potencjał, by Cię – za przeproszeniem – udupić;
- Bard z Twojej drużyny przez całą grę zbiera dzwoneczki, a jak przychodzi do teamfightu, to nie wie, co ze sobą zrobić.
Blitzcrank
- Jego grab, który doprowadza do szału i frustracji cały przeciwny team, ponieważ przez jedno dobre przyciągnięcie potrafi wygrać grę;
- Niemożliwość wydostania się z “jego objęć” po przyciągnięciu poprzez użycie na Ciebie [E] i ulta.
Brand
- PASYW BRANDA + RYLAI + LIANDRYS = GTFO
- Głupi ult, przez który zabiją Cię Twoi sojusznicy, którzy pędzą z nim specjalnie w Twoją stronę, by się jeszcze trochę poodbijał.
Braum
- Jego ściana, która potrafi zatrzymać wszystko;
- Typowy tankowaty Braum, który stoi na przodzie i tylko czeka, aż podejdziesz, by zamrozić Ci pasywką cztery litery;
- Jego chore [Q] robiące bardzo dobry – jak na supporta – DMG, dzięki któremu nawet nie musi podchodzić, by zamrozić Ci Twoje szanowne cztery litery.
Caitlyn
- Chory auto attack range, który czyni ją nietykalną na linii;
- Jeszcze bardziej głupie [Q], które zapewnia jej jeszcze więcej bezpieczeństwa;
- Nie wiem, czy narzekać na mechanikę ulta, czy na zwalonych sojuszników, którzy nie potrafią Cię przed nim osłonić.
Cassiopeia
- Powinieneś wiedzieć, co stanie się w momencie, gdy zostałeś zatruty przez jej [W];
- Moment, w którym goni Cię Cassiopeia, a Ty już jesteś zatruty i spowolniony, a ona za trafione [Q] otrzymuje prędkość ruchu…
Cho’Gath
- True damage na ulcie;
- Ciągłe leczenie się z pasywu, a potem z zakupionych przedmiotów, stwarza naprawdę dołującą atmosferę na linii, zwłaszcza wtedy, gdy nie możesz go zabić.
Corki
- Po zbudowaniu Trinity Force możesz tylko patrzeć, jak rozpiernicza Ci bottom lane;
- Zbyt długi zasięg ulta, który bywa upierdliwy w sytuacjach, kiedy musisz go co chwilę unikać.