League of Legends r.

Poważna zmiana Wędrującego Kraba: pojawi się dużo później

Nadchodzą zmiany Rift Scuttlera, a w zasadzie czasu, kiedy pojawia się na mapie po raz pierwszy. Koniecznie przeczytajcie kontekst zmian!

Rioter Jatt o zmianach Rift Scuttlera/Wędrującego Kraba

Celem tych zmian jest zmniejszenie frustracji powodowanej zależnością dżunglerów od sojuszników z alei w bardzo wczesnej fazie gry celem pomocy w zabiciu Wędrującego Kraba (im większe ELO, tym gorzej to wypada). Często wymusza to konflikty pomiędzy 1 i 2-levelowymi postaciami. […]

Jatt tłumaczy, że Wędrujący Krab wywiera znaczny wpływ na metę. Zależy od niego zbyt dużo czynników na początku gry: wymusza na junglerach ganki na 2 poziomie, zwiększa znaczenie początkowego kitu junglera, tworzy dużą różnicę pomiędzy 1 a 2 poziomem postaci i dzięki temu toczymy walkę o każdą sekundę gry na samym początku.

To nie ma być nerf zdobywanego doświadczenia w dżungli. Jest dużo innych campów do farmienia na samym początku gry i prawie żadna postać nie jest w stanie zrobić wszystkich sześciu przed pojawieniem się Rift Scuttlera. Dodatkowo, czas pojawienia się Kraba został oparty o średni poziom postaci w grze. Z tego względu Kraby, które pojawią się w 3:15 […] zapewnią więcej doświadczenia niż kiedy miałyby się pojawić o 2:00. […]

Obydwoje junglerów do 3:15 minuty gry powinno mieć 3 lvl i być lepiej wyposażonymi na podjęcie decyzji w sprawie Wędrującego Kraba (gdzie jest inny jungler? czy powinienem oczyścić dżunglę i pójść do sklepu? mieć nadzieję, że złapię Kraba zanim zrobi to mój przeciwnik?).

Jak wyglądały zmiany czasu spawnu Rift Scuttlera?

Patch 4.20
Wydanie Rift Scuttlera. Ustalenie czasu spawnu na początku gry na 2:25.

7.22
Zmniejszenie czasu czasu spawnu na początku gry z 2:25 ⇒ 2:15.

8.10
Zmniejszenie czasu spawnu na początku gry z 2:15 ⇒ 2:00.

9.9 (PBE!)
Zwiększenie czasu spawnu na początku gry z 2:00 ⇒ 3:15.