Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: zmiany planowane na patch 9.24b

Mortdog na swoim streamie przedstawił zmiany planowane na patch 9.24b.

Ogólne

  • Skalowanie postaci trzygwiazdkowych: 2× wartości HP i AD postaci dwugwiazdkowej ⇒ 1,8× wartości HP i AD postaci dwugwiazdkowej.

Klasy i żywioły

Assassin

  • Bonusowe obrażenia z trafienia krytycznego: 75/100% ⇒ 50/150%.

Electric

  • Obrażenia AoE: 100/300/500 ⇒ 80/250/500.

Inferno

  • Obrażenia z podpalenia: 70/120/180% ⇒ 70/140/210% w ciągu 4 sekund.

Shadow

  • Bonusowe obrażenia: 70/140% ⇒ 60/140%.

Postacie

Amumu

  • Mana: 50/150 ⇒ 50/125.
  • Zasięg umiejętności: 2/3/4 pola ⇒ 3/3/3 pola.

Ashe

  • AD umiejętności: 25/30/35% ⇒ 30/35/40%.

Brand

  • Mana: 0/90 ⇒ 0/80.

Nocturne

  • Pasywne uzdrowienie: 40/60/80% ⇒ 40/45/50%.

Rek’Sai

  • AD: 65 ⇒ 60.

Senna

  • Wzmocnienie sojuszników: 25/45/75 ⇒ 15/30/55.

Twitch

  • AD: 60 ⇒ 65.
  • Mana: 0/90 ⇒ 0/70.

Zed

  • AP: 80 ⇒ 70.
  • Pancerz: 30 ⇒ 25.

Zyra

  • Obrażenia umiejętności: 70/80/90 ⇒ 55/65/75.

Przedmioty

Hush

  • Szansa przy trafieniu: 33% ⇒ 25%.

Sworbreaker

  • Szansa przy trafieniu: 33% ⇒ 25%.