Mortdog podzielił się propozycjami zmian TFT w patchu 10.2.
Klasy i pochodzenia
Assassin
- 3 jednostki: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone z 50% do 65%.
- 6 jednostek: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone ze 150% do 225%.
Blademaster
- Szansa na dodatkowy atak zmniejszona z 40% do 35%.
Desert
- 2 jednostki: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
- 4 jednostki: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.
Inferno
- 6 jednostek: obrażenia zwiększone ze 140% do 150%.
- 9 jednostek: obrażenia zwiększone z 210% do 250%.
Mage
- 6 jednostek: teraz dają +20 mocy umiejętności.
Shadow
- Zwiększono czas trwania obrażeń z 5 sekund do 6 sekund.
- 6 jednostek: zwiększono obrażenia ze 150% do 170%.
Warden
- 6 jednostek: pancerz zwiększony z 450% do 999%.
Woodland
- [Nowość] 6 jednostek: wszystkie jednostki Woodland tworzą kopię siebie.
Postacie
Ashe
- AD z umiejętności: 0,3/0,35/0,4 ⇒ 0,3/0,35/0,75.
Ezreal
- Obrażenia zwiększone z 200/400/800 do 225/450/900.
Karma
- Prędkość ataku zmniejszona z 60/70/80% do 40/60/80%.
Kindred
- Jewled Gauntlet teraz poprawnie nakłada trafienie krytyczne.
Leona
- Redukcja obrażeń zmniejszona z 40/90/140 do 40/80/120.
Malzahar
- Zdrowie stworów zwiększone z 250 do 250/300/400.
Olaf
- Prędkość ataku: 0,85 ⇒ 0,8.
Renekton
- Obrażenia zmienione z 200/325/450 na 150/275/475.
Sion
- Mana: 50/125 ⇒ 75/125.
Sivir
- Liczba odbić zmniejszona z 10 do 5/7/9.
Veigar
- Obrażenia zmniejszone z 300/600/900 do 325/650/975.
Vladimir
- Obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 200/325/500.
Przedmioty
Bloodthirster
- Uzdrowienie: 40% ⇒ 50%.
Bramblevest
- Obrażenia: 80/120/160 ⇒ 100/140/200.
Hextech Gunblade
- Uzdrowienie: 25% ⇒ 33%.
Guinsoo’s Rageblade
- Prędkość ataku z autoatakowania: 4% ⇒ 5%.
Iceborn Gauntlet
- Czas ogłuszenia: 1,5 sekundy ⇒ 2,5 sekundy.
Luden’s Echo
- Obrażenia: 120/160/200 ⇒ 125/175/250.
Locket of the Iron Solari
- Tarcza: 250/275/300 ⇒ 250/275/350.