Patch 9.24b trafił już na serwery live.
Zobacz też:
Ogólne
- Skalowanie postaci trzygwiazdkowych: 2× wartości HP i AD postaci dwugwiazdkowej ⇒ 1,8× wartości HP i AD postaci dwugwiazdkowej.
- Przykład: HP Iverna: 600/1080/2160 ⇒ 600/1080/1944.
Klasy i żywioły
Assassin
- (3) 75% obrażeń z trafienia krytycznego ⇒ 75% obrażeń z trafienia krytycznego.
Electric
- Obrażenia AoE: 100/300/500 ⇒ 80/250/500.
Inferno
- Obrażenia z podpalenia: 70/120/180% ⇒ 70/140/210%.
Shadow
- Bonusowe obrażenia: 70/140% ⇒ 60/140%.
Postacie
Amumu
- Mana: 50/150 ⇒ 50/125.
- Zasięg umiejętności: 2/3/4 pola ⇒ 3/3/3 pola.
Ashe
- AD umiejętności: 25/30/35% ⇒ 30/35/40%.
Brand
- Mana: 0/90 ⇒ 0/80.
Nocturne
- Pasywne uzdrowienie: 40/60/80% ⇒ 40/45/50%.
Rek’Sai
- AD: 65 ⇒ 60.
Senna
- Wzmocnienie sojuszników: 25/45/75 ⇒ 15/30/55.
Twitch
- AD: 60 ⇒ 65.
- Mana: 0/90 ⇒ 0/70.
Zed
- AP: 80 ⇒ 70.
- Pancerz: 30 ⇒ 25.
Zyra
- Obrażenia umiejętności: 70/80/90 ⇒ 55/65/75.
Przedmioty
Hush
- Szansa przy trafieniu: 33% ⇒ 25%.
Sworbreaker
- Szansa przy trafieniu: 33% ⇒ 25%.