Podsumowanie zmian w cyklu 10.13. Oficjalny opis patcha 10.13 poznamy we wtorek wieczorem.
Patch 10.13 – kiedy?
Patch 10.13 planowany jest na środę, 24 czerwca 2020 r.
Aktualizacje PBE
w cyklu 10.13
- PBE 10.13 – 9 czerwca – skórki Pool Party, aktualizacja VFX Nurse Akali, Surgeon Shena i Kennena M. D.
- PBE 10.13 – 12 czerwca – poprawki Pool Party Syndry
- PBE 10.13 – 15 czerwca – chromy Pool Party; zmiana nazw skórek z serii Crime City
- PBE 10.13 – 16 czerwca – poprawki PP Orianny i VFX Singeda; zmiany Gnara i TFT (Battlecast, Blaster, Dark Star, Infiltrator, Mystic)
- PBE 10.13 – 17 czerwca – poprawki splash artów Pool Party Orianny i Taliyah
Plany na patch
10.13
Małe Legendy znikną z ARAM-ów
Małe Legendy znikają z ARAM-ów. Czeka Was zwrot RP, jeśli nie graliście w TFT
Cechy
Battlecast
- Obrażenia lub zdrowie zwiększone z 70/150/275/500 do 80/180/480/880.
Blademaster
- Szansa na dwa dodatkowe ataki zwiększona z 30/70/100% do 30/65/100%.
Blaster
- 4 jednostki: dodatkowe ataki zwiększone z 5 do 6.
Dark Star
- 4 jednostki: AD i moc umiejętności zwiększone z 16 do 18.
- 6 jednostek: AD i moc umiejętności zwiększone z 24 do 28.
- 8 jednostek: AD i moc umiejętności zwiększone z 32 do 38.
Infiltrator
- 4 jednostki: bonusowa prędkość ataku zwiększona z 70% do 80%.
Mech Pilot
- Bazowe zdrowie zwiększone z 2000 do 2200.
- Bazowe AD zwiększone z 100 do 160.
- Przelicznik AD mecha zmniejszony z 60% do 50%.
Mystic
- 4 jednostki: odporność na magię zmniejszona z 125 do 120.
Protector
- 6 jednostek: wartość tarczy zmniejszona z 55% do 50%.
Star Guardian
- Mana zmniejszona z 30/45/60 do 25/40/55.
Postacie
Aurelion Sol
- Prędkość ataku zmniejszona z 0,8 do 0,2.
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 90/175/750 do 110/150/1000.
- Wyssana mana zwiększona z 10/25/50 do 15/25/50.
Bard
- Mana umiejętności na autoataku zwiększona z 5/20/90 do 8/20/90.
Cassiopeia
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 600/1200/2400 do 700/1500/4000.
- Czas trwania obrażeń zmniejszony z 15 sekund do 14 sekund.
Darius
- Obrażenia zwiększone z 400/500/750 do 400/550/800.
Ekko
- Obrażenia umiejętności zmniejszone z 100/200/2000 do 100/150/2000.
Gangplank
- Mana zmniejszona z 100/175 do 70/160.
Illaoi
- Czas trwania kradzieży pancerza i MR zwiększony z 4 sekund do 6 sekund.
Jhin
- AD zmniejszone z 85 do 80.
Jinx
- Rakiety nie nakładają się na dodatkowych wystrzałach cechy Blaster (Laserowiec).
- Obrażenia wyrzutni rakiet zwiększone z 125/200/1000 do 150/250/1000.
- Prędkość ataku zmniejszona z 60/75/100% do 50/70/100%.
Kog’Maw
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 2/4/7% do 2/4/8% maksymalnego zdrowia celu.
Riven
- Wartość tarczy zmniejszona z 250/400/1000 do 225/375/1000.
Shaco
- AD zwiększone z 70 do 75.
Teemo
- Mana zwiększona z 0/80 do 0/70.
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 100/150/600 do 125/175/600.
Vayne
- Prędkość ataku zwiększona z 0,8 do 0,85.
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 150/175/200% do 175/200/225%.
Urgot
- Mana zmieniona z 30/100 na 40/90.
Zed
- Kradzież AD na umiejętności zmniejszona z 25/30/55% do 20/25/40%.
- Dodatkowe obrażenia z umiejętności zwiększone z 25/50/80 do 50/90/150.
Przedmioty
Hextech Gunblade
- Wampiryzm zwiększony z 35% do 40%.