Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: patch 10.13 – podsumowanie cyklu PBE

Podsumowanie zmian w cyklu 10.13. Oficjalny opis patcha 10.13 poznamy we wtorek wieczorem.

Patch 10.13 – kiedy?

Patch 10.13 planowany jest na środę, 24 czerwca 2020 r.

Aktualizacje PBE
w cyklu 10.13

Plany na patch
10.13

Teamfight Tactics: plany na patch 10.13

Małe Legendy znikną z ARAM-ów

Małe Legendy znikają z ARAM-ów. Czeka Was zwrot RP, jeśli nie graliście w TFT

Cechy

Battlecast

  • Obrażenia lub zdrowie zwiększone z 70/150/275/500 do 80/180/480/880.

Blademaster

  • Szansa na dwa dodatkowe ataki zwiększona z 30/70/100% do 30/65/100%.

Blaster

  • 4 jednostki: dodatkowe ataki zwiększone z 5 do 6.

Dark Star

  • 4 jednostki: AD i moc umiejętności zwiększone z 16 do 18.
  • 6 jednostek: AD i moc umiejętności zwiększone z 24 do 28.
  • 8 jednostek: AD i moc umiejętności zwiększone z 32 do 38.

Infiltrator

  • 4 jednostki: bonusowa prędkość ataku zwiększona z 70% do 80%.

Mech Pilot

  • Bazowe zdrowie zwiększone z 2000 do 2200.
  • Bazowe AD zwiększone z 100 do 160.
  • Przelicznik AD mecha zmniejszony z 60% do 50%.

Mystic

  • 4 jednostki: odporność na magię zmniejszona z 125 do 120.

Protector

  • 6 jednostek: wartość tarczy zmniejszona z 55% do 50%.

Star Guardian

  • Mana zmniejszona z 30/45/60 do 25/40/55.

Postacie

Aurelion Sol

  • Prędkość ataku zmniejszona z 0,8 do 0,2.
  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 90/175/750 do 110/150/1000.
  • Wyssana mana zwiększona z 10/25/50 do 15/25/50.

Bard

  • Mana umiejętności na autoataku zwiększona z 5/20/90 do 8/20/90.

Cassiopeia

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 600/1200/2400 do 700/1500/4000.
  • Czas trwania obrażeń zmniejszony z 15 sekund do 14 sekund.

Darius

  • Obrażenia zwiększone z 400/500/750 do 400/550/800.

Ekko

  • Obrażenia umiejętności zmniejszone z 100/200/2000 do 100/150/2000.

Gangplank

  • Mana zmniejszona z 100/175 do 70/160.

Illaoi

  • Czas trwania kradzieży pancerza i MR zwiększony z 4 sekund do 6 sekund.

Jhin

  • AD zmniejszone z 85 do 80.

Jinx

  • Rakiety nie nakładają się na dodatkowych wystrzałach cechy Blaster (Laserowiec).
  • Obrażenia wyrzutni rakiet zwiększone z 125/200/1000 do 150/250/1000.
  • Prędkość ataku zmniejszona z 60/75/100% do 50/70/100%.

Kog’Maw

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 2/4/7% do 2/4/8% maksymalnego zdrowia celu.

Riven

  • Wartość tarczy zmniejszona z 250/400/1000 do 225/375/1000.

Shaco

  • AD zwiększone z 70 do 75.

Teemo

  • Mana zwiększona z 0/80 do 0/70.
  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 100/150/600 do 125/175/600.

Vayne

  • Prędkość ataku zwiększona z 0,8 do 0,85.
  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 150/175/200% do 175/200/225%.

Urgot

  • Mana zmieniona z 30/100 na 40/90.

Zed

  • Kradzież AD na umiejętności zmniejszona z 25/30/55% do 20/25/40%.
  • Dodatkowe obrażenia z umiejętności zwiększone z 25/50/80 do 50/90/150.

Przedmioty

Hextech Gunblade

  • Wampiryzm zwiększony z 35% do 40%.